2016. június 24., péntek

SeHo one shot (yaoi)



SeHo one shot

Sziasztok! Ez a one shot kérésre íródott, ráadásul a leg-leg-legjobb barátnőm kérésre. Már nagyon rég volt mikor kérte, krisztus előtt valamikor xD Na mindegy. Aki szereti az e)(o-t és shippeli ezt a párost, azoknak jó olvasást!
Puszi mindenkinek! <3




*Suho szemszöge*


A kedvenc dalomat dúdolgattam széles mosollyal az ajkaimon. Csak kavargattam teljesen nyugodtan a levest, nem is törődtem a párommal, aki hajnal felé ért haza a munkából és alszik ebédidőben is. Majd felébred. Had aludja ki magát. Sehun az utóbbi hetekben egyre többet dolgozik, aminek megvan a hatása is. Már alig ér hozzám. Nem panaszkodok neki, mert mindig kapok tőle csókokat, puszikat vagy esetleg öleléseket. Erre gondolva összeszorul a szívem. Mi van, ha azért nincs szex, mert már nem szeret? Mi van, ha felkel és megmondja nekem ezt? Tönkre menne a kapcsolatunk. És mi lenne velem nélküle? Valószínűleg meghalnék a hiányától. Ahogy ezen gondolkodtam, hirtelen két kar átfonódott derekamon, én pedig lágyan elmosolyodtam.
- Jó reggelt Édesem. Hogy aludtál? - simogattam meg a haját, mivel feje vállamon pihent, és elértem úgy, hogy nem kellett levennem a szemem az éppen készülő ebédről.
- Egész jól. Miért nem keltettél fel? Segítettem volna. - vállamon mozgott feje miközben beszélt, és éreztem hogy mennyire remeg a torka, beszéd közben.
- Nem akartalak megzavarni. Aranyosan aludtál. - visszagondoltam a képre, ami örökre beleégett a memóriámba. Sehun, aki éppen szuszog, csukott szemekkel, nyitott szájjal, félig kitakart testtel és kócos hajjal.
- Mit főzöl? - kérdezősködött, miközben simogatta hasamat és felegyenesedett.
- Igazából én sem tudom mi ez. Csak úgy jön, hogy miket dobáljak bele. - mondtam megvonva felszabadult vállamat.
- Vagyis csak valamit kotyvasztasz, hogy ne haljunk éhen? - mosolygott rám mire én a fakanalat a fazékban tartva felé fordultam és rávigyorogtam bólogatva. Ő csak ajkaimra tapadt és egy rövid csókba vont.
Mikor végeztünk az ebédeléssel - Sehunnak reggelizés - gyorsan elpakoltunk, én pedig elkezdtem a hétvégi nagytakarítást. Sehun nem szokott segíteni, csak a kapcsolatunk elején volt ilyen csoda, de valamiért most is elkezdte a hálót takarítani. Összeszedte a szennyeseket, porszívózott, beágyazott és még a tiszta ruháit is elpakolta. Mikor végeztünk az egésszel, a nappaliba mentünk és leültünk tv-t nézni. Nem is figyeltem az időt mennyire elszaladt azzal, hogy Sehun pólójával játszottam, de azt vettem észre, hogy egy picit már sötétedik. Felálltam és gyorsan elmentem lefürdeni.
- Hová mész? - szólt utánam Sehun, mire megálltam és hátra fordultam.
- Gyorsan lefürdök, utánam mehetsz te is. - egy kedves mosolyt eresztettem el majd tovább mentem. Mikor a pólómat vettem volna le megcsörrent a telefonom, amit gyorsan fel is vettem.
- Igen? - kérdeztem, mert meg sem néztem, hogy ki hívott.
- Szia. Ugye még nem kezdtél el fürdeni? - egyből felismertem Sehun hangját.
- Még nem de minek hívtál fel? - kérdeztem tőle mire hallottam, hogy sóhajtott.
- Elmegyünk sétálni? - szinte azonnal rábólintottam. Kimentem a fürdőből, rendbe szedtem magam majd el is indultunk. Út közben Sehun megragadta a kezem és összefűzte ujjainkat. Ránéztem kezeinkre majd felnéztem Rá, aki csak elmosolyodott. Én is felfelé görbítettem ajkaimat, majd előre néztem az útra. Nem értettem miért, de berángatott egy étterembe. Aztán leesett. Egy kétszemélyes asztal volt megterítve, és az felé igyekezett párom, végig fogva kezem. Az asztalon egy fehér terítő volt, rajta kettő pohár, evőeszközök és egy üveg vörösbor. Meseszép. Csend volt a helyiségben, csak pár szerelmespár halk beszédét lehetett hallani.
- Boldog 2. évfordulót. - ahogy ezt a fülembe súgta egyből homlokomra csaptam, ugyanis tudtam, hogy valamit elfelejtettem, de hogy pont ezt...
- Úristen... elfelejtettem! - néztem kétségbeesetten szerelmemre, aki csak elmosolyodott és végigsimított arcélemen. - Semmi baj. Nem is kellett semmi. - ennyivel el is intézte majd segített leülni.
- Bepótolom, ígérem! - néztem rá sajnálkozva, mire egy perverz mosolyt kaptam tőle és csillogó tekintetet.
- Ezt majd később lerendezzünk. Inkább rendeljünk. - rakta le elém az étlapot.
- Hmm... Mit? - emeltem fel tekintetem a kis lapról. A választás után leadtuk a rendelést és megvártuk, amíg kihozzák.
- Már két éve... - gondolkodtam el halkan mire Sehun elnevette magát.
- Nem hittem volna az elején, hogy el fogsz viselni ennyi ideig... - mondta el őszintén a véleményét mire felkuncogtam.
- Az első vitánknál én sem gondoltam volna, hogy ilyen hosszú távú lesz. De nem baj. - támaszkodtam az asztalra majd csücsörítettem, mire megszüntette ajkaink között a távolságot. Érzéki csókba hívott, amit a pincér zavart meg. Arca elvörösödött és úgy adta oda nekünk az ételt.
- Jó étvágyat. - ezzel ott is hagyott minket.
- Jó étvágyat. - nézett rám Sehun, sugárzó arccal.
- Viszont. - mosolyogtam rá és elkezdtünk enni.
Viszonylag hamar befejeztük, aztán elindultunk haza. Út közben Sehun végig fogta a kezem, és beszélt. Beszélt a múltról, a régi vicces dolgairól amiken, mint mindig jót nevettem. Mikor az utcánkba értünk elhalkultunk mivel már este volt és mindenki ismert minket. Beléptünk a lakásba és Sehun egyből maga felé fordított, hogy ajkaimat birtokba vegye. Lerúgta cipőit, közben ingem alsó gombjaihoz nyúlt, hogy felfedezhesse hasamat. Nyakába karoltam majd lerúgtam cipőimet és felugrottam karjaiba. Elkapott és a szoba felé vette az irányt. Út közben gerincem mentén simogatott mire párszor a csókba sóhajtottam. Hajába túrtam és nyakát kezdtem el csókolgatni. Fülem mellett morgott párat mire haját gyengém megtéptem és fogaimmal végigszántottam nyakát. Ledobott az ágyra, a takarót ledobta a földre és vadul ajkaimra mart, aminek köszönhetően éledezni kezdtem. Feltérdelt, levette pólóját, majd ingem felső gombjaihoz nyúlt. Lehajolt és kiszabadította az első gombot a fogságából majd forró bőrömre lehelt egy apró csókot. A második gombbal is ugyanígy tett, majd felszabadult mellkasomra csókolt. Megőrültem már érte. Akartam őt.
A harmadik gombot is kibontotta majd ismét bőrömnek nyomta ajkait. Ért ahhoz, hogy hogyan izgasson fel hamar. Csípőmre ült és úgy folytatta a negyedik gombbal. Combjaira simítottam majd kigomboltam nadrágját és lehúztam sliccét.
- Sehunh! - nyögtem fel mikor egész felsőtestemen végighúzta nedves nyelvét, majd mellkasomat kezdte el csókolgatni. Bal mellbimbómat kezdte el keményre izgatni mire fejemet hátravetettem és reflexszerűen téptem meg szőke tincseit mire halkan nyögött. Nadrágomat kezdte el levenni rólam miközben jobb mellbimbómra tért át.
- Kérlekh... ah.. - vergődtem alatta, ő pedig perverz vigyorral felnézett rám, beharapta alsó ajkát, leszállt csípőmről, majd hasamat csókolgatta egyre lejjebb haladva alhasamig. Nadrágomat levette majd az ágy mellé ledobva alsónadrágomon végighúzta mutató ujját. Fellöktem csípőmet a hirtelen ingerre és sóhajtottam. Lehajolt alsónadrágomhoz majd rálehelt és megnyalta. Kezeimmel már teljesen összegyűrtem a lepedőt annyira magamon kívül voltam. Levette alsómat és elhajította a fehér ruhadarabot. Hangosan lihegtem várva a folytatást. Sehun férfiasságomra csókolt, én pedig csípőmet fellökve morrantam egyet. Lenéztem szerelmemre nagyot nyelve, így találkozott tekintetünk. Végignyalt teljes hosszomon mire fejemet visszaejtettem a párnára és egy halk sóhajt engedtem ki ajkaim közül. Nagyon hiányzott már ez. El sem hiszem, hogy újra mást is csinálunk az ágyban alváson kívül. Benyálazta két ujját majd szájába vezette büszkeségem. Felhúztam lábaimat és a lepedőbe kapaszkodtam meg mikor egyszerre kettő ujját elmerítette bennem.
- Azt ah.. rohadt! Sehunh! - nyögtem fájdalmasan mire nyelvét is bevetette, majd fejével gyorsabb tempót diktált, ami élvezetesebbé varázsolta a fájdalmamat így már nem nyögdécseltem, csak sóhajokat hallattam. Ujjait hamar megszoktam, ezért továbblépett és harmadik ujját is csatlakoztatta elsőkhöz.
- Kezdh el! Kibíromh.. - gyűrtem össze még inkább a lepedőt. Kiengedett szájából, mind három ujját kihúzta belőlem és férfiasságát ánuszomhoz igazította. Hangosan lihegtem és igazítottam nagyobb terpeszbe lábaimat miközben hagytam, hogy teljes méretét belém vezesse. Lehajolt ajkaimhoz és egy lágy csókba hívott. Hangosakat nyögtem, miközben próbáltam elviselni méretét. Olyan rég éreztem már őt, hogy hasonlított ez az egész az első szeretkezésünkre. Oldalaimon húzta fel-le kezeit és lassan csókolt, hogy elterelje figyelmemet. Fejemet elfordítottam mire ő arcomat lepte el édes puszijaival, ami megmosolyogtatott. Megmozdította csípőjét mire hangosan nyögtem jelezve nemtetszésem. Átölelt és nyakamat kezdte csókolgatni, közben csípőjét óvatosan ringatta, amit hamar megszoktam, így hangos, fájdalmas nyögéseimet felváltották sóhajaim és kéjes hangjaim.
- Mm... Sehunh! - nyögtem mikor keresni kezdte gyenge pontomat, és meg is találta ezért fejemet hátrahajtottam és hosszan nyögtem. Izmos karjai körbefonták izzadt testemet, ami csak fokozta a bennem égő vágyat. Csípőmet fel-le emeltem, hogy gyorsabban mozogjon bennem. Mikor erősebben lökött olyan mélyre hatolt bennem hogy a levegőm is megakadt a torkomon, még hangot sem tudtam kiadni profi munkájától. Hajába markoltam majd ajkaimra húztam. Fogaimmal megtéptem alsó ajkát, ő pedig folyamatosan sóhajtozott. Csókunkat hangos nyögésem szakította meg ugyanis ugyanolyan erősen lökött csípőjével, mint az előbb, és prosztatámat találta el.
- Mégh! Kérlekh! - öleltem magamhoz, ő pedig teljesítette kívánságomat, és ugyanúgy, ugyanoda lökött így az élvezettől könnybe lábadtak szemeim és fejem hátrabicsaklott. Lábaimat összekulcsoltam derekán, és úgy mozogtam, ahogy azt ő diktálta. Hangosakat nyögtem, vissza sem fogtam magam. Szinte már vonaglottam alatta, de nem zavart. Alhasamban az összes élvezet összegyűlt és tudtam, hogy már nem kell sok és elmegyek. Sehun ádámcsutkámon végig nyalt, majd megszívta nyakamat. Fel sem készültem lelkiekben, de ismét egy erősebbet lökött mire én nevét nyögve értem el a csúcsot. Szorosan öleltem magamhoz, közben mozogtam én is, míg ő el nem élvezett. Éreztem forró élvezetét magamban, ami még élvezetesebbé tette. Mikor eltűnt testemből, hangosat sóhajtottam és vele együtt másztam fel függőlegesbe. Egy lágy csókban részesítettem majd hagytam, hogy visszahúzzon az ágyba. Átölelt én pedig hozzábújtam.
- Sehun? - néztem fel rá mire kicsit távolabb húzódott tőlem, hogy szemembe nézhessen.
- Igen?
- Eddig... Miért viselkedtél úgy mintha nem szeretnél?
- Ezt hogy érted? - lepődött meg Sehun mire sóhajtottam egyet.
- Az utóbbi időben velem már alig foglalkoztál, folyton csak dolgoztál... - hajtottam le fejem visszagondolva az elmúlt pár hétre.
- Jaj Joonmyun! Te vagy az életem értelme, hát hogy ne szeretnélek. Sajnálom, amiért sokat dolgoztam, ígérem, megváltozok. - ölelt át nyakamba csókolva.
Tudtam, hogy igaz, amit ígért.
Tudtam, hogy sajnálja.
Tudtam, hogy szeret.


2 megjegyzés: