2016. június 24., péntek

KaiBaek one shot (yaoi)



KaiBaek one shot

*Baekhyun szemszöge*



Nagyon fáradt voltam, egyszerűen semmihez sem volt kedvem. De Kyungsoo még egyszer utoljára el akarta táncolni a playboyt, hogy biztosan tudja. Egész nap magamon és Jonginon gondolkodtam. Tegnap este szerelmet vallott nekem, amit én is viszonoztam, de nem jelentette ki azt, hogy most akkor járunk-e vagy sem. Mikor végeztünk a táncolással, mindenki hulla fáradtan ballagott a buszhoz. Mikor beültem, természetesen leghátra, Jongin mellém ült, és gondoskodott róla hogy fent maradjak. Pedig már nagyon fáradt voltam hozzá is.
- Mit csinálsz este? – kezdte a beszélgetést, miután elindultunk.
- Alszom…? – elfordítottam a fejem és lehunytam a szemem.
- Ma veled aludhatok? – felkaptam a fejem, és ijedten pillantottam rá. Reméltem, hogy tényleg csak az alvásról beszélt, mert én még nagyon nem álltam készen erre. Természetesen az első alkalmon már túlestem, de nem férfival. Nagyon örülnék neki, mert imádom Kait de félek is egyben.
- Igen. - egy halvány mosolyt eleresztettem majd néztem tovább az ablakot. Jongin combomat végig simította es nemes részemhez nagyon közel állt meg keze. Nyeltem egyet és lehunytam szemem. Már ez az érintés is hatalmas élvezet volt, számomra mert nagyon rég volt alkalmam bármire.
- Köszönöm. - hozzám bújt és kezét belsőcombomra vezette. Elnyíltak ajkaim és kipattantak szemeim. - Senki se hagyjon semmit se fent a buszon. - leaderem szigorú hangját hallottam meg és egyből elhúzódtam Kaitól aki szintén így tett.
- Akkor majd zuhanyzás után találkozunk. - ezzel felállt és le is szállt a kabátját felkapva. Én még gyorsan körülnéztem, aminek hála utolsónak szálltam le. Én voltam a legelső, aki a fenti fürdőt használatba vette. Gyorsan levetkőztem majd beálltam a forró víz alá. Miután megmosakodtam magamra tekertem a törölközőt és távoztam. Három ember tartózkodott rajtan kívül fent az emeleten és szerencsére egyikük előtt sem vagyok szégyenlős. Bementem a szobámba és felvettem egy alsónadrágot mellé egy pólót meg egy hosszú nadrágot. Épp hogy befeküdtem az ágyba felvettem a szemüvegemet és elkezdtem olvasni a kedvenc könyvemet Jongin benyitott és közelebb jött.
- Mit olvasol? - bemászott mellém, de én egyből becsuktam a könyvemet. Levettem a szemüvegemet és letettem az éjjeli szekrényemre.
 - Semmi különöset. Csak egy jó könyvet. Nézzük még a tv-t? - bólintott én pedig közelebb másztam hozzá. Mikor ő is elhelyezkedett rendesen, combjára hajtottam fejem mivel ült, és úgy néztem a tv-t. Egy idő után meguntam a tv nézést és felültem, hogy Kai szemébe tudjak nézni.
 - Jongin akkor mi most... Érted...hogy mi... - nem válaszolt csak tarkómnál fogva ajkaira húzott. Nem tudtam rá reagálni először ezért el akartam húzódni, de aztán lecsuktam szemeim és lágyan visszacsókoltam. Mindkét kezét derekamra csúsztatta és felemelt az ölébe. Nyakára vezettem a kezeimet és közelebb húztam magamhoz. Fenekemre simította kezeit és belemarkolt. Belesóhajtottam szájába és kicsit megemelkedtem róla. Elvált ajkaimtól és nyakamra nyomta édes ajkait. Egyre lejjebb haladt hatalmas lassúsággal, amitől szinte megőrültem. Hátra bicsaklott a fejem az élvezettől, ami lassan férfiasságomban is érződött és ki is mutatkozott. Kulcscsontomat csókolgatta, és szívta majd egész nyakamat végig nyalta mire egy jóleső nyögés hagyta el számat. Kai benyúlt pólóm alá, közben én hajába túrtam. Levette rólam pólómat és eldobta valahová a szobám végére. Végig simított gerincem mentén majd elfektetett az ágyon. Kis terpeszbe igazítottam lábaimat hogy be tudjon közéjük férkőzni. Fejem mellett megtámaszkodott erős karjaival, és egy vad csókkal jutalmazott. Szinte tépte ajkaimat én pedig annyira élveztem, hogy fellöktem véletlenül a csípőmet. Kai egy mély torokhangot hallatott, ami hatására libabőrös lettem. Felsóhajtottam és kezeimmel felfedező útra indultam és felsőtestét végigjártam.
Oldalán végig simítottam őt pedig kirázta a hideg. Benyúltam pólója alá és megismételtem ezt a mozdulatot és Kai belesóhajtott a számba. Elvált tőlem, feltérdelt és levette magáról a pólóját. Elém tárult kreol színű bőre és csodás teste. Beharaptam alsó ajkamat és felültem hozzá. Megcsókoltam és kezeimmel újra bejártam, már meztelen felsőtestét. Eldöntött az ágyon majd újra nyakamat kezdte el kényeztetni. Annyira élveztem már, hogy belemarkoltan a lepedőbe és felnyögtem mikor Kai megharapott. Elkezdte szívni nyakamat és utána pizsamanadrágomat ragadta meg. Segítettem neki levenni a felesleges ruhadarabomat és már csak egy fehér alsónadrágban feküdtem alatta. Beharapta alsó ajkát miközben felült, hogy megcsodálhasson. A nadrágja korcát megragadtam és magamra húztam és megcsókoltam. Visszacsókolt és ujjait oldalamon végig húzott miközben ajkaival mellbimbómat kezdte kényeztetni. Megharapta érzékeny testrészemet én pedig egy halk nyögést hallattam jelezve, hogy jó, amit csinál. Nadrágját még mindig fogtam ezért úgy döntöttem, hogy le is vehetném róla. Kezemmel egy kicsit lejjebb toltam, a többit a lábaimmal intéztem el amit Kai megmosolygott.
Látni akartam én is őt egy szál alsóban, de nem engedett nekem. Hasamon végig nyalt és köldökömet megpuszilta majd alhasamnál forró csókokat hagyott. Felnyögtem és a lepedőbe markoltam. Csípőcsontomat megnyalta és boxeromat elkezdte lehúzni. Becsuktam szemem és próbáltam nem arra gondolni, hogy most úgy lát, ahogy még senki más anyámon kívül. De ő is csak kiskoromban. Már nem éreztem magamon az alsónadrágomat így teljesen elpirultam. Hirtelen kipattantak szemei, mert Kai teljes hosszomon végignyalt. Hátravetettem a fejem és lepedőbe markoltam. Lefogta a csípőmet, és lassan szájába eresztett miközben ajkaim egyre nagyobbra nyíltak. Nyeltem egyet, és lenéztem rá. Nem csuktam be számat, mert egyből nyögésem is kijött rajta ahogy Jongin dús ajkait mozgatni kezdett és egyre gyorsabban mozgott. Minden érzés férfiasságomban érződött és tudtam, hogy már nincs sok hátra. Egyre sűrűbben nyögtem fel de próbáltam halk maradni. Jongin, végig húzta fogsorát is merevedésemen, ami megpecsételte sorsomat. Az összes érzésem, ami alfelemben összpontosult egyszerre robbant fel és szétáramlott a testemben villámszerű orgazmusként. Egy hatalmas nyögéssel jutalmaztam munkáját miközben szájába élveztem. Nem láttam, hogy kiköpte volna nedvemet, de nem tudott érdekelni, hogy utána egyből megcsókolt. Alig tudtam neki visszacsókolni annyira lihegtem, de mikor elvált ajkaimtól ledőlt mellém.
- Köszönöm... - kicsit belepirultam ebbe ezért adtam egy puszit arcára, de a tv fényében így is látszott hogy mennyire vörös lettem. Rám nézett és egy mosolyt eresztett el. Belegondoltam, hogy holnap a reggelinél hogy fogok ránézni. Vagy beszélni vele. Hisz' most az előbb élveztem a szájába. Nem hinném, hogy neki nem lesz kínos. Már egyáltalán nem zavart, hogy meztelen vagyok csak hozzábújtam, hogy aludhassak és megéreztem merevedését. Nagyra nyíltak szemeim és gondolkozóba estem. Most mit csináljak? Meg háláljam én is? Felnéztem rá és láttam, hogy a tv képernyőjét nézi. Hirtelen mozdultam, aminek meg is lett a hatása. Hosszan felnyögött és megragadta csípőmet mivel ráültem. Fekete boxere alatt tisztán érződött ágaskodó büszkesége, ami nagyon csábító volt számomra. Kai ajkai elnyíltak, és ahogy mozogni kezdtem ő nyögdécselt. Megcsókoltam és mikor elváltam tőle szemembe nézett.
- Nhem kel... tényhleg... - megmozdultam újra csípőjén ő meg hátracsapta fejét és még erősebben szorította csípőmet, ami lassan izgató hatással volt már rám. Hirtelen megfordult és fölém tornyosult. Megcsókolta nyakamat és kulcscsontomat majd fülemhez hajolt. Adott mögé egy csókot és ajkait fülemhez érintette.
- Ha én most elélvezek, akkor jössz velem te is...- megnyalta fülcimpámat én pedig éreztem, hogy hangja hatására újra éledezek. Vajon mire gondolt ezzel? Feltérdelt és férfiasságomat vette kezébe. Felsóhajtottam, ő pedig lassan mozgatni kezdte kezét vékony bőrömön. Felnyögtem és megmarkoltam a rongyos lepedőt. Mikor már ugyanolyan kemény voltam, mint az előbb megéreztem bejáratomnál Kai egyik ujját. Felhúztam lábaimat és vártam a folytatást. Váratlanul ért mikor egy ujja belém nyomult, de nem fájt. Mikor elkezdte mozgatni és már élveztem azt hittem, hogy elmegyek a kétszeres élvezettől ugyanis másik keze folyamatosan munkálkodott férfiasságommal. Második ujja eléggé kellemetlen érzés volt, de hamar megszoktam ezért harmadik ujját is megéreztem. Eltátottam a szám és egyre sűrűbben vettem a levegőt. Keze mozgása férfiasságomon leállt és már három ujjal tágított, amit egy idő után nagyon élveztem. Kai hirtelen kihúzta belőlem ujjait és levette alsónadrágját. Férfiasságát bejáratomhoz igazította és rám nézett.
 - Meheth? - gyorsan bólintottam és vártam a következményeket. Jongin lassan belém nyomult én pedig sóhajtoztam és szemébe néztem. Tartotta velem a szemkontaktust még akkor is mikor teljes méretével megtöltött és felsóhajtott. Lassan mozogni kezdett én pedig felnyögtem minden mozdulatánál. Próbáltam visszafogni magam nehogy JongDae vagy Chanyeol meghalljon, de nem nagyon sikerült miközben Kai mindenféle szögben lökött rajtam párat jó esősen hogy eltalálja gyönyörközpontomat. Végül átölelt és felemelt ölébe hogy mélyebbre hatolhasson.
- Jongiihn... ahh... - lassan mozgott mégis eltalálta a keresett pontomat, ami számomra teljesen ismeretlen érzést nyújtott. Minden második lökése elérte gyönyörközpontomat, ami hatalmas nyögéseket csalt ki belőlem. Kai hangosan sóhajtozott, amit közvetlen fülem mellett tett ezért még jobban élveztem a dolgot. Szorosan átöleltem nyakát és füle mellé hajoltam, hogy visszakapja. Jól tettem, mert minden hangom után erősebben lökött és így újjabb nyögések hagyták el ajkaimat. Egyre erőteljesebben mozgott bennem Jongin amitől éreztem a hamarosan bekövetkező beteljesülés előszelét. Jongin újra eldöntött az ágyon és ujjainkat összekulcsolva fejem mellett támaszkodott. Egyre gyorsabban mozgott és hamarosan minden lökésénél a gyönyörközpontommal találkozott, amitől én kikészültem. Még gyorsabbra kapcsolt és erőteljeseket lökött, ami kicsalta belőlem az első sikolyomat, majd a másodikat is. Végül Jongin a beteljesülésemhez egy utolsó kegyelemdöféssel hozzájárult, ami nálam egy elnyújtott hangos sikollyal érkezett. Jongin mélyen és hosszan felnyögött majd belém élvezett. Megszorította a kezem miközben kihúzódott belőlem és mellé dőlve elengedett. Letörölte zsebkendővel hasfalamtól élvezetemet majd eldobta valahová. Fáradtan hozzábújtam és hasát kezdtem simogatni. Kai csak mosolygott és betakart minket.
- Meztelenül alszunk? - álmosan felpillantottam rá, de ő csak kikapcsolta a tv-t és átölelt. - Engem nem zavar. - perverz mosoly jelent meg arcán és fenekemre vezette tenyerét. Egy jó éjszakát-csókot lehet ajkaimra majd én is elaludtam

2 megjegyzés:

  1. Annyira imádom az ilyen akciódús történeteket *perverz fej*
    Mondjuk nem számítottam rá, mert ugye Beakhyun az elején leszögezte, hogy nem áll még készen erre, ezért más féle befejezést vártam, de nem bánom hogy így történt :)

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom az ilyeneket, és mivel hiányoltam a párosokat írok is *hmmm*
    Még az elején mikor írtam, én sem számítottam rá hogy a végén meg fog történni, de hát ilyen az élet :D Örülök hogy tetszett :3

    VálaszTörlés