2016. június 3., péntek

ChanSoo szerep - 6. (EXO, yaoi)



ChanSoo szerep 6. rész



Chanyeol: „Dús párnáit csókolgattam, miközben ő halkan sóhajtozott. Beletúrt a hajamba, én meg tovább haladtam csókjaimmal csupasz kulcscsontjára. Feltört belőle egy kisebb nyögés, és fellökte csípőjét.
- Ahh Chanyeol… még! – kérésére folytattam majd egyik kezemet levezettem merev tagjára. Megkarmolta a karomat, és hátrabicsaklott a feje…”
Hirtelen kipattantak szemeim, és felültem. Park Chanyeol! Hagyd ezt abba! Neki biztosan valaki más kell, nem pont te, neked van barátod! Nem vagy százas!
Kyungsoo: - De hát igaz.....
- Tudod mit! Nem kellene egyből erre következtetni!
- Én csak a logikámat követtem...
- Tudod mit! Most lefekszem és alszok.
- De KyunSoo....
- Igen?
- Fel kéne takarítanod....
- Jah....igen.....
Chanyeol: Most az előbb komolyan olyat álmodtam, hogy a kis törpével lefeküdtem? Minden bizonnyal ez történt. A sátram is erről árulkodik. Ezt álmodtam. Vagyis róla álmodoztam. Vagyis kívánom őt.. Kívánom Kyungsoot Várjunk csak! Miket fecsegek itt?
Kyungsoo: Miután sietős mozdulatokkal feltöröltem a padlót felsiettem azzal a megjegyzéssel, hogy szerintem nekik is követni kellene a példámat (mivel MinSeok még mindig abban a rongyban volt amin még mindig látszottak a foltok) és bementem idegesen intve RanRan asszonynak hogy mára nekem mindenkiből elegem van. Ezt pedig nem értettem. Semmit sem tettek ellenem. Miközben e gondolkodtam rájöttem. Azért mert ilyet feltételeztek ChanYeolról pedig ő erre képtelen lenne ellentétben velem....vagy mégis?
Chanyeol: Annyira megbabonázott, hogy teljesen rossz hatással van rám. Összeszorítottam a szemem és akaratlanul is morogtam magamban egyet a csók emlékére. Miért kínzol? A telefonomat megkerestem majd megpróbáltam bekapcsolni hátha sikerül. És sikerült! Ezazz!
Kyungsoo: Gondolat menetemből telefonom éles csipogása zökkentett ki. Egy olvasatlan értesítés. - Mégis ki olyan mazoista rajtam kívül, aki eddig fenn van?- morgolódtam magamban miközben megnyitottam a facebookot. Egy ismerősnek jelölés....Biztos valami perverz férfi a csopikból. De ha nem utasítom vagy fogadom el de még ha csak még sem nézem akkor is a kíváncsiságom fog győzni ezért megnéztem. Jesszus.....ez......ChanYeol....
Chanyeol: Egyből bekapcsoltam a netemet és azt néztem, hogy Kyungsoo reagált-e. De nem. Most már vagy édesen egy párnát szorongatva alszik vagy nincs egyedül és... hh... Nehogy eldobd a telefont!
Kyungsoo: Visszaigazoljam vagy ne? Egyáltalán hogy talált meg? Basszus, de ronda vagyok a profil képemen! De nem csak azon. Az összes képen. Így tényleg nem fog belém szeretni! Efféle gondolatok keringtek a fejemben miközben a "Megerősítés" gomb felet volt az ujjam
- KyungSoo! - hallottam meg hírtelen JongIn hangját, amire ijedtemben rákoppintottam.
- He?- néztem körbe, de nem láttam sehol.......ez meg mi volt?
Chanyeol: Már majdnem elaludtam mikor a telefonomat meghallottam. Lemondóan sóhajtottam és beláttam, hogy nem fogok elaludni. - Ki ez a szerencsétlen retardált?! - mondtam majd hunyorított szemekkel a kijelzőre néztem. Pingpong labda nagyságúra nyíltak szemeim és remegni kezdtek ajkaim. Felültem a háromszorosára nőtt pulzussal majd megnyitottam az értesítést. Visszaigazolt. Ezt nem hiszem el. Nem értettem, hogy eddig miért nem tettem meg, de megnyitottam a képeit.
Kyungsoo: Baszd meg! Ilyen hülye csak én lehetek. Nem hiszem el. De rá írjak vagy ne? Míg e gondolkodtam már rá is nyomtam a Messengeremre és vártam a csodát, hogy valami értelmezhetőt kreáljak köszönéskép.
Chanyeol: Pár képet meglátva fülig ért a szám. Nem is gondoltam, hogy ennyire tud aranyos lenni. Egy képet, amelyiken elidőztem - csak mert nagyon szexi volt beharapott ajakkal - aztán lementve megnyitottam a chatet. - Szia. Ez nagyon jó kép. - írtam le majd elküldtem a képpel együtt. Ha ő nem ír, akkor majd én. Kacér féloldalas mosolyra húzódtak ajkaim főleg, hogy rólam alig van kép így nem is tudna visszavágni, ha rosszul, értelmezné a mondatomat.
Kyungsoo: Rám írt! RÁM! Meg nyissam? Ne nyissam? Megnyitom - Ez?? - írtam vissza egyből neki amint megláttam a képet. Nem hiszem el hogy egyből a leggázabb képet kellet kiválasztania a sok száz közül.....
Chanyeol: A torkomban dübörgött a szívem, amikor elolvastam a válaszát. - Igen az. De ez se semmi! - válaszoltam aztán küldtem egy másik képet. Elkezdtem nézni a JongDae és Én című albumját, amit nem kellett volna. Csókolózós képek voltak benne, amiktől még inkább keményedtem. Kyungsoo arca csók közben, egyszerűen leírhatatlan. Vonzó, gyönyörű, izgató, szexi. Volt pár videó, de nem játszotta le a telefon. Nem csodálom. Szegényt az előbb élesztettem újra.
Kyungsoo: - De ezek ultra gázak! O-O - írtam a gép előtt vörösödve. Ez tényleg a legrosszabb képeimet választja ki? Ne de ha már ő is én is. ovvo ezek nagyon jó képek. Lássuk csak melyik a legjobb....áh! Ki ég a szemem! Egy félmeztelen ChanYeol! Ne ez tökéletes lesz!- Mondjuk, te se panaszkodhatsz! - küldtem el a képet
Chanyeol: Tudtam jól, hogy azt hiszi, hogy pirulva elbújok az ágy alá de úgy felvoltam már húzva hogy legszívesebben deréktól lefelé küldtem volna ruhában képet. Csak annyit írtam rá hogy "tudom" mert nagy egóval rendelkeztem és amilyen képet feltöltök azt nem bánom, meg hogy felkerült, büszke vagyok rá. - Mit csináltál, hogy nem igazoltál vissza egyből? - kérdeztem a telefonomra görnyedve.
Kyungsoo: Mit válaszoljak ennek az ego manónak? Elélveztem azt képzelve, hogy megkúrsz? Ezt azért nem írhattam
- Találd ki ;)
Chanyeol: Hmm... Valahogy arra tippeltem, hogy valakivel volt, vagy, hogy maszturbált, de nem mertem leírni. Le is tiltana.
- Mit kapok, ha kitalálom?
Nem vártam a válaszára csak folytattam a beszélgetést. - Rengeteg ötletem van. Tanácstalan vagyok D.o baba.
Kyungsoo: Áh! Szóval D.o.! Na de baba? Mi vagyok én a barátnője?
- Sok-sok dicséretet és sikerélményt
Chanyeol: Hát ez kedves. - Nekem nem elég a dicséret. Telhetetlen vagyok ilyen téren (meg még sok máson is) Kapok egy képet, ha kitalálom? - az ujjaimat tördeltem és vártam a választ.
Kyungsoo: - Minek neked kép? Ott a facebookon - lepleztem zavarodottságom egy smiley-val. Mire kelhet neki az a kép? Hogy még jobban égessem magam vele?
Chanyeol: Aahj nehéz lesz.
- Tudni akarod, mihez kell? - elkezdett kattogni az agyam. Tényleg röhög rajtam vagy zavarban van? Az utóbbira tippeltem.
Kyungsoo: - Persze hogy akarom hisz az én képemről van szó XD- most tényleg mosolyogtam titokzatosságán. Mondjuk, ki ne szeretné tudni mit, akarnak csinálni a fotóival?
Chanyeol: - Megtudod, ha küldesz... - visszafeküdtem az ágyba majd elkezdtem gondolkodni. Most azért állt fel még, mindig mert Vele beszélgetek?
Kyungsoo: : Szerettem mindig is a titokzatos dolgokat így be adtam a derekam
-Na jól van. De, csak mert kedves vagyok. Na de találgass. Kíváncsi vagyok.
- írtam, mert tényleg az voltam
Chanyeol: Huhh... Mit írjak, amit biztosan csinálhatott?
- Lezuhanyoztál? - egyből elképzeltem, hogy teljesen meztelenül engedi magára a vizet... Nyelnem kellett akaratlanul is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése