2016. június 3., péntek

ChanSoo szerep - 7. (EXO, yaoi)



ChanSoo szerep 7. rész


Kyungsoo: - Most undorítónak fogsz tartani, de én csak reggel zuhanyozok. - vallottam be egyik rossztulajdonságomat, aminek köszönhetően reggel felébredek.
Chanyeol: Mint ahogyan csináltam már egyszer kiforgattam szavait. - Akkor este egy kiadós durva dugás után csak simán elalszol? – kérdeztem remélve, hogy nem tapintok "érzékeny pontra".
Kyungsoo: -NORMÁLIS VAGY??? O_O - akadtam ki vörösödve miközben tudtam, hogy ezt várja el tőlem a szadistamanója!
Chanyeol: Imádtam elképzelni vörös, felfújt zavart arcát. - Igen, normális vagyok. De most miért? Te írtál, úgy hogy ez jutott eszembe. Na de akkor nem így van? - kérdezgettem tovább tudva, hogy ezzel zavarba hozom, de imádtam mikor zavarba jön. Szinte biztos voltam benne hogy elképzelte valakivel a helyzetet, mert mi másért jött volna zavarba?!
Kyungsoo: - Mért ne fürödnék? Ilyet feltételezni rólam! Most ez rosszul esett! - írtam fülig vörösödve. Nem hiszem el, hogy minden mondatomra valami perverzséget tud mondani.....Mondjuk nem mondtam azt hogy nem tetszik...
Chanyeol: - Te mondtad, hogy csak reggel fürdesz. Nem én tehetek róla. - mosolyom széles volt és ahogy latta mit írtam neki görcsölt a hasam. Legszívesebben egész este beszélgettem volna vele, de biztos, hogy nemsokára elköszön. Reggel kell még zuhanyoznia is.
Kyungsoo: - Te egy perverz állat-írtam neki, ami már a találkozásunk óta nyomja a lelkem. Mellesleg meg igazis, ami tetszik...
Chanyeol: - Oh, nem hinném, hogy most perverz vagyok. Majd ha leírom mit gondoltam mit csináltál, amíg nem igazoltál vissza, na, akkor leszek perverz. - gondoltam nem bánja, ha ilyeneket írok. Nagyon felcsigázott pusztán azzal, hogy visszaírt.
Kyungsoo: - Na, mit gondoltál? - írtam kíváncsian. Nem értem mért, de akkora boldogsággal töltött el hogy visszaír nekem, hogy azt nem tudnám leírni.
Chanyeol: - Biztosan tudni akarod? - kérdeztem, mert aggódtam, hogy megbántanám. És eközben gondolkodtam miképpen írhatnám le neki.
Kyungsoo: - Persze - írtam, mert már szinte lyukat fúrt az oldalamba a kíváncsiság.
Chanyeol: - Mm hát jó. Aludtál a plüss macidat ölelgetve. Miközben VALAKI nevét sóhajtoztad. - nyelvemet beharaptam izgatottságomban és reméltem, hogy leesik neki, hogy a valaki alatt én vagyok.
Kyungsoo: - Hát a plüssmacin és az alváson kívül minden stimmel - vallottam be őszintén. Minek titkolózni?- Na és kire gondoltál "valaki" alatt?- tudtam, hogy magára céloz, de nem bírtam ki hogy ne tegyem az értetlent.
Chanyeol: Hatalmas szemekkel meredtem a képernyőre. Most bevallotta, hogy maszturbált. - Ejha.. a saját nevemre céloztam, ha már ennyire őszinték vagyunk. Ha most kitalálom mit csináltál, akkor el is mondom, milyen képet kérek. - egyből félmeztelen képre gondoltam és már a siker ízét éreztem a számban.
Kyungsoo: - Rendben, de csak akkor, ha a szituációt is kitalálod XD.
Így tuti nem találja ki és nem kapja meg a képet, amit kért. KyungSoo te egy zseni vagy!
Chanyeol: - Az én nevemet sóhajtoztad? - a kezeim remegve küldték el az üzenetet. Ha igen akkor a maszturbáció már megvan. De hogy? - Hogy nehezebb legyen, ha nem találom ki és feladom, kérhetsz egy valamit. - mély levegőket vettem és vártam válaszát.
Kyungsoo: - Igen a nevedet és oké belemegyek! - írtam buzgón alig figyelve a válaszra. Ki hagyna ki egy ilyen lehetőséget?
Chanyeol: Önelégült mosolyra húzódtak ajkaim. - Most otthon vagy? - nem értettem minek kérdeztem meg de nem akartam hogy másnál legyen ezért "óvintézkedésként" jól esett megkérdezni.
Kyungsoo: - Mondhatjuk. Az egyik osztálytársamnál vagyok. De ő most el van foglalva a barátocskájával, úgyhogy nem tudsz vele beszélni-írtam neki mosolyogva
Chanyeol: Elárultad magad Kyungsoo! Most meg vagy! - Akkor, ha a barátjával van, akkor minden bizonnyal dugnak. És te gondolom maszturbáltál a hangokra ugye? - a fülemig húzódott a mosolyom. Kapok képeeeet! Nagyon boldog voltam. Aztán beugrott valami. Mi van, ha hármasban csinálták?!
Kyungsoo: - Hogy találtad ki???- basszus! Ez nagyon ciki és kínos. Basszus most valami perverz srácnak fog hinni. Nem mintha nem lenne igaza...
Chanyeol: - Csak úgy jött. És félmeztelen képet kérek - hatalmas mosolyomat egy a házba robbanó gránát sem tudta volna levakarni.
Kyungsoo: -FÉLMEZTELEN? NORMÁLIS VAGY? Inkább adom oda a Manga gyűjteményem! - akadtam ki.
Chanyeol: - Mint mondtam már normális vagyok. És jöhet a gyűjteményed is a képpel együtt. Na,~ ne kéresd magad D.o baba. - perverz vigyorra húztam ajkaimat és vártam reakcióját. - Persze ha akarsz elég a teljesen meztelen kép.
Kyungsoo: - Meggondoltam magam! Várj egy pillanatot! - írtam majd elküldtem. Gyorsan levettem a pólómat és felkapcsoltam a villanyt. De nagy hasam van istenem!- Muszáj?- írtam gyorsan és idegesen vártam a választ.
Chanyeol: - Várok türelmesen - elégedetten nyúltam el az ágyamon majd elhatároztam, hogy miután elküldte a képet direkt nem válaszolok. De, csak mert kíváncsi vagyok mi lesz majd a véleménye.
Kyungsoo: - Ha lenne, kapd, be Ne tud meg mennyit küldenék.....- válaszoltam majd egy gyors képet csináltam magamról, ami egész felvállalható volt. - Nagy a hasam nem kell beszólni! - küldte el a képet ezzel a szöveggel.
Chanyeol: te- jó-ég. Ha lehet még keményebb lettem. Az a kulcscsont... olyan szívesen kiszívnám. Nincs is nagy hasa. - Te figyelj. Jongdaenek is azt mondtad szex közben, hogy ne nézze a hasadat?
Kyungsoo: - Hogy jön ide JongDae O.o ???- értetlenkedtem. Most komolyan? Hogy jön ide az exem? Vagy talán.....féltékeny....áh~! KyungSoo ne áltasd magad! Ő JongInt szereti, ami rendjén is van.
Chanyeol: - Mivel, ahogy mondtad a nap közben, - ránéztem az órára - vagyis tegnap, eddig csak ő látott téged ruha nélkül. - ásítottam, mert a nagy csend folyamatosan álmosított. - De most terelem a témát, mert más érdekel. Komolyan az Én nevemet sóhajtoztad?
Kyungsoo: - Mint ha te nem JongIn nevét sóhajtoznád....Amúgy mi van vele? Nem úgy volt, hogy ma átmegy hozzátok?- próbáltam terelni a témát mivel elég kényelmetlen volt a téma.
Chanyeol: Nem, ma kifejezetten nem Jongin nevét sóhajtoztam. - Mondtam neki, hogy ne jöjjön, mert rosszul vagyok. - végül is nem hazudtam. Még mindig érdekelt a téma hogy Kyungsoo komolyan magához nyúlt, de valahogy éreztem, hogy ez kényelmetlen neki így nem hoztam újra fel a témát. Remélem, a suliba majd válaszol rá.
Kyungsoo: - Jól vagy??- fogott meg az utolsó mondat. Talán megfázott? Lázas? Csikar a hasa? Netán eltörte valamijét? Hé! KyungSoo ne gondolj egyből a legrosszabbra!
Chanyeol: - Persze-persze. Csak hazudtam neki, hogy megkíméljem a kinézetemtől. De maradjon köztünk. - féltem, hogy kérni fog egy képet, így tudtam, hogy el kell kezdenem fotózni magam, mert a 37. kép mindig a jó. Persze nem mindig. Van, amikor már a 73. sem jó. Mivel csak egy trikó volt a pizsama felsőm, ezt előnynek tartottam, nem kellett vetkőznöm. Felkapcsoltam a kislámpát, és cukin mosolyogva, becsukott szemekkel béke jelet mutatva lefényképeztem magam. Nagyon meglepődtem mikor az első képre bólintottam és lementettem.
Kyungsoo: - De szarul nézel ki! Nem fáj semmi? Rosszul lét? Hidegrázás? Valahol gyanús lilafoltok, amikről eddig nem tudtál? Esetleg dagadás? Nem vagy allergiás valamire? - írogattam kérdéseimet aggodva. Mi van, ha valami komolyabb baja van??.
Chanyeol: Tetszett, hogy aggódik. Kicsit viccelődve fogtam fel, így meg akartam szívatni. - Ami azt illeti kipirosodott az arcom, elködösült az agyam, kitágultak a pupilláim, gyorsan ver a szívem és izzadok.... - nem tudtam mennyire esik le neki hogy azokat a "tüneteket" írtam le amik szex közben jelentkeznek, de majd leesik neki. Jót nevettem mikor elküldtem. Ha tudná, hogy csak a hajamat vesztettem el...
Kyungsoo: - Te lázas vagy! Hallod? Hol laksz? Oda megyek!- aggódtam szét a fejem. Hogy lehet valaki ennyire felelőtlen? Biztos futott a busz után és nem öltözött át. Nem normális az ilyen ember komolyan!
Chanyeol: Nem erre számítottam. A pupillák kitágulását én nem sorolnám a lázhoz, de egy jó ötletem támadt. - Ha elmondanám, segítenél megoldani a problémámat? - lenéztem a lábam közé, és a kis Channie még mindig ugyanúgy volt, főleg hogy belegondoltam, D.o át akar jönni.
Kyungsoo: - Persze! Amint megadtad a címedet rohanok is!- írtam gyorsan kapkodva mivel nagyon aggódtam. Mondjuk, ki ne aggódna, ha a szerelme beteg?
Chanyeol: Úgy döntöttem, hogy inkább elmondom neki, nem viccelődök vele tovább. - Tudod... nincs semmi bajom. Csupán a lelkemet összetörte valaki és valami. Elvesztettem egy nagyon-nagyon fontos dolgot, amit eddig imádtam és mindig ott volt velem... - a könnyeim kicsordultak olyan hahotázásba kezdtem.
Kyungsoo: - Most már muszáj megmondanod! Hallod? Én itt vagyok veled barmikor!- írtam gyorsan. Valami történt közte és JongIn közt?
Chanyeol: Egy gyengéd lágy mosoly csúszott ajkaimra, ahogy elolvastam a sorokat. - Anyám meg sem kérdezett, és megfosztott a második legfontosabb részemtől, ami a testemen található... remélem megérted, ha nem részletezem. Fájó pont. - beletúrtam hajamba, majd csavargatni kezdtem.
Kyungsoo: - Semmi nyugi! Most elmondod a címedet! Max, ha semmi bajod ott alszok. Mi bajod lehetne belőle?- írtam makacskodva.
Chanyeol: - Akkor lemegyek anyához szólni. Azért mégsem este nyolc van, hanem hajnal. - lesétáltam kínkeservesen - mert valami zavarta lábaimat..khm.. - és anya szobájába mentem. Már békésen aludt, amikor odaléptem mellé. - Anya. - suttogtam vállát simogatva. Az anyámnál nincs gyönyörűbb nő az egész világon.
- Mi a gond? Rosszul vagy? - tette homlokomra kezét amint felült.
- Nem. Éppen beszélgetek azzal a sráccal, aki tudod Jongin unoka testvére. - bólintott, hogy érti én meg folytattam. - Átjöhet?
- Most? Kisfiam! Nézz az órára. Holnap itt is aludhat, de ma már nem. - bólintottam, majd visszamentem a szobába. Előkerestem a telefont, majd megnyitottam a Messengert.
- Nem. Azt mondta, hogy nem, de holnap akár itt is aludhatnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése