2016. június 3., péntek

ChanSoo szerep - 11. (EXO, yaoi)



Chansoo szerep 11. rész



Chanyeol: Egy fekete térd fölötti lenge rövidnadrág meg egy feszülő trikó volt a tesi cuccom. Mivel én voltam a legmagasabb ezért nem szerettem még jobban kitűnni a színes cuccokkal. Amúgy is a fekete a kedvencem. Mikor a sportpályára kiértünk, csatlakozott hozzánk Zelo, Daehyun,és Yongguk. Yongguk és Zelo hozzám hasonlóan magasak, de azzal az egy centimmel leelőzöm őket. Így öten futottuk le a bemelegítőt aztán kettesben maradtam Zeloval.
- Focizzunk Chanyeooool. - éppen próbált meggyőzni, hogy foci vagy gimnasztika. Természetesen meggyőzött.
- Én is focizni akartam, úgyhogy jó. - szerettem a lányok ellen játszani. Mindig olyan bénák.
Kyungsoo: ChanYeol nagyon szexi, amikor fut. Azok a vádlik. Emberek és ilyenkor ne izguljak fel? Lehetetlent kértek. Jól van azért nem lett erekcióm, de akkor majd nem. Csak jó az önkontrolom. Épp focizik a lánnyokkal. Látszik, hogy ügyel arra, hogy ne rúgjon bele egy-egy lányba, ha azok bénáznak. Olyan jól focizik! Eddig mért nem vettem észre? Hisz mindig ellógom a péntek emelt angolomat itt...
Chanyeol: Miért érzem, hogy valaki figyel engem? Nem figyeltem oda Seulgire aki épp a labdát akarta elvenni tőlem így elestem a lábában egyenesen rá.
- Bocsánat. - hajoltam meg amint felsegítettem.
- Ne hajolgass itt nekem, mert seggbe rúglak! - mondta mosolyogva majd elvitte a labdát. Utána mentem majd elvettem tőle a labdát. Amikor Zelonak átpasszoltam, lecserélt Youngjae így félre vonulva a többiektől elterültem a fűben. Hangosan lihegtem, és töröltem meg a trikóm aljában az arcomat és hajamat. Felhajtva hagytam rám tapadó ruhadarabomat, hiszen ki nézhet meg?
Kyungsoo: De szerencsétlen. Szegényen most röhögök, de azért nem olyan hangosan hogy meghallják. Ekkor vettem észre, hogy ChanYeol elterült a fűben. Ez nem ér! Annyira szexi a hasa hogy elolvadok....KyungSoo szed össze magad! Nem vagy te tini lány! Gondoltam majd oda mentem Yodához úgy hogy ne vegyen észre.
- Nem is tudtam, hogy szabad nudizni az iskola területén. - mondtam a feje felett
Chanyeol: Kinyitottam szemeimet majd mikor fejem felett megláttam Kyungsoo elmosolyodtam.
- Te is tilosban jársz nem szabad lógni, úgyhogy te is vetkőzhetsz. Tudom, hogy tetszik. - utolsó mondatomra befeszítettem a hasam majd ujjaimmal eléggé látványosan taperolni kezdtem kockáimat. Ha jól láttam elpirult, de nem kapta el tekintetét rólam.
Kyungsoo: Ne.....Csak ezt ne.....Túl jó a felső teste.....KyungSoo nehogy eszedbe jusson az álmod! Basszus késő. Nem baj. Csak olyan vörös leszel, mint a rák páncélja. Nézz a szemébe, ne gondolj, ARRA inkább tereld el a figyelmed....Mit beszélek itt magammal?
- Kösz. Nem élek a lehetősséggel meg amúgy is kinek ne tetszene?
Chanyeol: - Hát az eper arcod arról árulkodik, hogy valami rossz dologra gondoltál, így neked, Baeknek, Jonginnak meg még pár lánynak. - soroltam neki miközben még mindig taperoltam a hasam. - Kipihentem már magam, úgyhogy ha megbocsátasz, mennék focizni. - kigurultam alóla, majd feltérdeltem lehajtva a trikómat.
Kyungsoo: Neh.......Az én tökéletes felső testem....vagyis ChanYeol elmegy.
- Nem bocsájtom meg!- mondtam durcizva majd elfeküdtem ChanYeol helyén és lecsuktam a szemeim
Chanyeol: - A te bajod. - mondtam majd miután lefeküdt beleböktem hasába és elfutottam a pályára, Zeloval lepacsizva.
Kyungsoo: -Gonosz! Ki használtad, hogy nem figyelek!- nyávogtam neki, de nehogy ide figyeljen....inkább törődik azzal a szöszivel. Jól van te akartad! Gondoltam majd becsuktam a szemeimet és elszundítottam.
Chanyeol: Nagyon lefárasztottak a lányok, így ismét pihentem egyet. Visszamentem Kyungsoohoz, hogy beszélgessek valakivel, akihez még kedvem is van, de ő már szundikált. Lefeküdtem mellé az élénkzöld fűre, majd az arcát figyeltem. Párszor összeráncolta szemöldökét, ami arról árulkodott, hogy álmodott is valamit. Halvány mosolyt csalt arcomra. Do Kyungsoo te még akkor is megmosolyogtatsz, amikor semmi kedvem nincs örülni...
Kyungsoo: Éreztem, ahogy húzogatja a bőrt. Halkan sóhajtoztam nehogy más meghaljon. Ott csókolgatott ahol ért. A kulcscsontomon, a mellkasomon, a nyakhajlatomon majd egy szenvedélyes csókba hívott, amikor megéreztem ujjait az alsó felemen, amitől jól eső borzongás futott végig rajtam.
- Channie.......- nyögtem fel mikor megéreztem magamban az első ujját.
Ekkor pattantak ki a szemeim és vettem észre magam mellet ChanYeolt.
Chanyeol: Néztem nyugodt ajkát, ami egy szempillantás alatt megváltozott. Nem idegesen, mérgesen, zaklatottan, hanem élvezettel forgatta a fejét, de egy hang nem jött ki a torkán. Beharaptam ajkaim, majd tovább néztem őt, ahogy megmarkolja maga mellett a füvet. Kinyitotta ajkait majd olyan kéjes hangon nyögte ki a nevem, hogy egyből éledezni kezdtem. Szemeim kitágultam, kiengedtem ajkamat fogaim közül, és meglepetten néztem, hogy mit fog csinálni. Hirtelen kinyitotta szemeit, majd rám nézett.
Kyungsoo: - Ugye nem adtam ki hangokat?- ijedtem meg, amikor megláttam arcát. Legszívesebben elástam volna magam szégyenemben. Miket álmodok itt fényes nappal? Ráadást szűk lett a nadrágom is. Remélem nem vette észre......
Chanyeol: Most hagyjam, hogy zavarba legyen, vagy inkább ne? Elmondjam, hogy egy hanggal is miket keltett bennem? Ahhjjj.... nem tudoom.
- De, adtál. - mondtam komoly arccal. Nem tudtam, hogy most nevessek vagy ne.
Kyungsoo: - Nehh.....elsüllyedek szégyenemben....- mondtam majd kezembe temettem az arcom majd az ölembe hajtottam az arcom és próbáltam láthatatlanná válni.
Chanyeol: Úristen szegény mennyire zavarba jött. Mit mondjak? Á tudom is.
- Nem kell elsüllyedned, szólj, mikor alszol, mert tetszett. - mosolyogtam rá perverzen. Lábaimat felhúztam, hogy átöleljem őket, legalább ezzel is hozzájárulva testem takarásához..
Kyungsoo: - Ne mondj ilyeneket! Még a hangodból is kihallottam, hogy perverzen mosolyogsz....- suttogtam mivel annyira zavarban voltam, hogy még a hangom is elment. Hogy tud ennyire zavarba hozni??
Chanyeol: - Jaaj nyugi már! - öleltem át, majd megrázogattam lágyan fél kézzel.
- Volt már Kaijal is olyan hogy rólam álmodott valami kis huncutságot. - csak az volt a különbség hogy rá nem izgultam fel.
Kyungsoo: - Ez valamiért nem nyugtat meg....- mondtam halkan majd mélyen a szemébe néztem durcásan.
Chanyeol: Amikor felnézett rám vörös arcával egyszerűen nem tudtam elnézni. Láttam, hogy párszor ajkaimra pillantott, de nem mertem csókot kezdeményezni. Így is már kettő csók volt köztünk, vagyis megcsaltam kétszer Jongint.
- Akkor mit mondjak, hogy megnyugodj?
Kyungsoo: - Először is tüntesd el, azt a perverz vigyort az arcodról majd tüntesd el a komor képed!- mondtam, mert igen zavart, hogy miközben perverzen vigyorgott hirtelen egy árny suhant át az arcán....
Chanyeol: Kedvesen pislogtam rá, és reménykedtem, hogy jó lesz neki a képem.
- Így jó lesz? - mosolyogtam rá. - Nem is vigyorogtam perverzen. Cak ed piciiiit. - mosolyogtam rá, majd közelebb hajolva arcomat az ő arcához dörgöltem.
Kyungsoo: - Ezt ne csináld! Csikiz a hajad!- nevettem fel mivel a haja csiklandozta a nyakamat majd oldalra dőltem, hogy kivédjem a támadást.
Chanyeol: - Miért ne? - kérdeztem majd még jobban hozzá dörgölőztem már nevetve. Örültem neki, hogy nevetett, és mosolygott.
Kyungsoo: - Azért mert visszakapod, ha ki szabadulok!- mondtam röhögtem. - Olyan, vagy mint egy cica! Meg van! Mostantól Yoda cica vagy!- jutott eszembe a becenév. De kreatív vagy KyungSoo.
Chanyeol: Melegséggel töltött el hogy becézget újból. - Hogy adnád vissza? - mondtam majd hajamat a nyakába fúrtam, és mozgatni kezdtem a fejem, hogy zavarjam őt. Elképzeltem többféleképpen hogy hogyan adná vissza és csak jól jönnék ki belőle.
Kyungsoo: - Pl. így! - mondtam majd ellöktem magamtól, a derekára ültem és elkezdtem csikizni. - Nah hogy tetszik?- kezdtem el nevetni, mert olyan vicces volt az arca, ahogy nevet.
Chanyeol: Ahogy ráült derekamra megijedtem, mert éledező tagomra is ráülhetett volna, de elmúlt ijedségem ahogy csikizni kezdett. Hangosan kacagtam fürge ujjaitól, és próbáltam elkapni kezeit. Ami nem igazán sikerült.
Kyungsoo: - Nah látod!- mondtam diadalmasan majd, hogy jobban elérjem a hasát hátrébb csúsztam így egyenesen éledező férfiasságára ültem, amit egy hangos nyögéssel jutalmazott.
- Csak azt ne mondd, hogy felizgultál a hangomra....- döbbentem meg majd újra megmozdítottam a csípőm nem törődve hogy hányan nézhetnek és egy diadalmas vigyor terült el az arcomon.
Chanyeol: A nagy nevetésemet egy nyögésem szakította meg, ahogy megmozdult csípőmön. Nem estem zavarba, de nem is tudtam megszólalni, mert újra megmozdult rajtam így nem bírtam ki rámarkoltam csípőjére és erősen rászorítottam nehogy hangot adjak.
- Éhn... nem mondom szerintem érzedh...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése