2016. június 12., vasárnap

IKON - Selfish Love 5. rész (yaoi)



Selfish Love 5. rész


JunHoe: Teljesen hozzásimultam és derekát ölelve mélyítettem a csókot. Mikor leesett, hogy mit művelek elváltam tőle és hátraléptem hajamba túrva.
- Bocsánat! - mondtam majd lerohantam a lépcsőn egyenesen ki az utcára onnan is át a saját házamba. Bezártam az ajtót és felrohantam a szobámba.

Jinhwan: Éreztem mellkasát mellkasomon. Átölelte derekam és mélyebben csókolt. El sem tudtam hinni, hogy ez megtörtént. Hirtelen elvált tőlem és hátralépett beletúrva hajába.
- Bocsánat. - szaladt, mint akit üldöznek ki a lakásból. Miért kért bocsánatot, ha tudja, hogy nem kell? Látom rajta, hogy titkol valamit. Lehet, hogy tévedek. Mivel távozott, rendet raktam a nappaliba, majd felmentem zuhanyozni, befeküdtem az ágyba és nyakig betakaróztam. Éreztem Junhoe illatát a takarómon. Kinéztem az ablakon, de nem láttam semmit. Újra elkezdtem sírni, sírás közben pedig elaludtam.

JunHoe: A telefonomat elővettem és Hanbinnal beszéltem. Azt mondta, hogy Jinhwan is a csapat tagja így mondjam meg neki, hogy holnap reggel velem kell, hogy jöjjön. Kicsaptam a hisztit, de nem tehettem semmit. Így hát megírtam Jinhwannak hogy holnap reggel fél hatkor találkozunk. Mivel nem válaszolt elterveztem, hogy addig nyomom majd náluk a csengőt, míg fel nem kel. Zuhanyzás után felvettem a pizsamám majd ettem és lefeküdtem.

Jinhwan: Hajnali négykor már fent voltam. Egyszerűen nem bírtam aludni. A szemeim vörös színűek voltak és teljesen kiszáradtak. Lassan lesétáltam a lépcsőn, a korláton végighúzva kezemet. Néhány kép a tegnap estéről felvillant. Ahogy a derekamat öleli, ahogy csókol, és ahogy elszalad hozzám vágva egy bocsit. Csináltam magamnak egy kávét, leültem a tv elé és valami szappanoperát kezdtem el nézni. Elég unalmas volt, de ez volt az egyetlen műsor, ami lekötött.

JunHoe: Arra keltem fel, hogy a teelfonom hangos csörgésbe kezd.
- Junhoe! Hola picsába vagytok már? Rég itt kellene lennetek Jinhwannal! - kiabált rám Hanbin, mire azonnal felültem.
- Ne haragudj, elaludtam. Már indulok is Jinhwanhoz. Szia. - nyomtam ki, majd, mint akit ágyúból lőttek volna, felöltöztem, és a hajammal nem is törődve elmentem otthonról. Jinhwan ajtaján hangosan kopogtam, és imádkoztam, hogy ne aludjon még.

Jinhwan: Még mindig az a szappanopera ment. Éppen lecsukódott a szemem, amikor meghallottam, hogy valaki hangosan kopog. Nagy nehezen felálltam, ásítottam egy nagyot és szemdörzsölgetés közben ajtót nyitottam. Nagy meglepetésemre Junhoe állt előttem.
- Te mit keresel itt ilyen korán? - kérdeztem és beinvitáltam.

JunHoe: Meglepett mikor Jinhwan álmosan pizsamában nyitott ajtót de csak mosolyogva beléptem.
- Neked is, szia. Hanbin nem szólt? Te is a csapat tagja vagy, és nekem kell elkísérjelek a próbánkra. - helyeztem kényelembe magam a kanapén. - Öltözz!

Jinhwan: - Neked is, szia. Hanbin nem szólt? Te is a csapat tagja vagy, és nekem kell elkísérnelek a próbánkra. - ült le a kanapéra. - Öltözz! - nem hittem el amit mondt. Én? Benne az iKON-ba? Ez egy álom. És hogy miylen bunkó vagyok, köszönni sem köszönök neki. Gyorsan felszaladtam a lépcsőn, amikor felértem, megfordultam és lekiáltottam - Szia!! - és szaladtam a szobámba. Elővetettem egy 69-es számot viselő pólót, aminek az alapszíne fehér volt, és a szám pedig a szívárvány színeiben pompázott, fekete konturral. Megmostam arcom és fogam. Már rohantam is le a lépcsőn. Junhoe még mindig a kanapén ült mozdulatlanul.

JunHoe: Mikor Jinhwan lejött, végignéztem rajta akaratlanul is. A pólója beindította a fantáziámat de csak szótlanul felálltam. - Ettél ma már valamit? - néztem le alacsony csapattársamra (aki a hyungom de ezt nem akarom hangoztatni).

Jinhwan: -Ettél ma már valamit?- nézett le rám. - Még nem volt időm...- hazudtam neki. Természetesen volt időm, de én túlságosan el voltam foglalva Suzy szerelmi életével. Hihetetlen mennyire jó tud lenni egy szappanopera. Olyan vagyok mint a 80 éves nagyanyám, és még a tv-vel is kiabálok. Elmentem a konyha felé hogy egyek, de a boltív alatt megálltam mert nem volt erőm tovább menni. Összeestem a nagy semmitől.

JunHoe: - Még nem volt időm... - láttam arcán hogy ez nem volt igaz. Még elgondolkozott valamin, majd mikor fel akartam neki ajánlani, hogy elviszem kajálni elindult a konyhába viszont a boltív alatt összeesett. Nem tudtam gondolkodni sem olyan gyorsan rohantam oda hozzá. - Jinhwan! Jinhwan kelj fel! - ráztam meg a vállát ijedten. Nem tudtam mi történhetett, de arra tippeltem hogy nem evett és azért ájult el.

Jinhwan: - Jinhwan! Jinhwan kelj fel!- rázta ki belőlem még a szuszt is Junhoe. Hunyorogva néztem rá, mert a nap SUGArai amik a redőny rései között megvilágította a konyhát, belesütött a szemembe. -Mi történt? - semmire sem emlékeztem, csak arra, ahogy lejövök a lépcsőn.

JunHoe: Mikor kinyitotta szemeit, hirtelen felindulásból átöleltem. Nagyon megijedtem, még senki sem ájult el előttem. - Elájultál. Szóval nem kérdés, próba előtt elmegyünk kajálni. - jelentettem ki határozottan majd puha kezecskéit megfogva talpra állítottam.

Jinhwan: Megölelt. Ez olyan hirtelen ért. - Elájultál, szóval nem kérdés, próba előtt elmegyünk kajálni. - mondta határozottan és megfogta a kezem, talpra állított, én pedig kicsit megszédültem, így homlokomra kaptam kezem.

JunHoe: - Jól vagy? - hajoltam le hozzá. Nem értetettem magamat sem, mert tegnap megcsókoltam, ma segítek neki de ezelőtt még a hátam közepére sem kívántam. Elővettem a telefonomat és Hanbint felhívtam hogy késni fogunk. Nem örült, de nem akartam Jinhwan épségét kockáztatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése