2016. június 3., péntek

ChanSoo szerep - 8. (EXO, yaoi)



Chansoo szerep 8. rész



Kyungsoo: - Oké. De azért ad meg a címedet! Akkor azt holnap már nem kell meg adnod!
Chanyeol: - Hogy betörj ide, és elrabolj? Na, azt már nem! Majd holnap megadom a suliban. - mosolyogva pötyögtem majd elküldtem. Jól esne, ha elrabolna. Megszöknék vele... nagyon szívesen.
Kyungsoo: - Kapsz egy másik képet. Olyat-amilyet akarsz, csak ne akt fotó legyen. - makacsoltam meg magam majd elküldtem az üzenetet.
Chanyeol: Ha kérhetnék, tőle még egy képet az már biztosan nem ruhában lenne. Szóval kattogott az agyam. - Olyannak nézel engem, hogy akt fotót kérnék tőle D.o baba?
Kyungsoo: - Igen! Na de milyen képet kérsz?- sürgettem
Chanyeol: - Nem kérek képet. Egy videót kérek. Csak mert tudom, hogy szívesen megcsinálnád nekem.
Kyungsoo: - Mi legyen benne?- tartottam kicsit gyanúsnak. Azt akarja, hogy aranyosan viselkedjek benne? Vagy esetleg sztriptizeljek....Na, jó KyungSoo ne legyél ilyen következtető!
Chanyeol: Éreztem, hogy tudja. Belezsibbadt a kisujjam, de tudtam, hogy azért mert ő is sejti mit kéne benne csinálnia. - Szerintem találd ki te, hogy mit akarok. - fogaim fogságába került alsó ajkam és nem engedtem ki sokáig.
Kyungsoo: - Vágjak aranyos arcokat? - kérdeztem a legenyhébbet a két ötletem közül, mert nagyon már nem jutott az eszembe.
Chanyeol: - hm...nem rossz nem rossz. - vártam egy kis ideig majd írtam neki. - De nem ezt akarom.
Kyungsoo: - Szriptizeljek? - amikor elküldtem fogtam fel igazán mit írtam. Basszus! Lehet, hogy csak ötletet adtam neki. De szerencsétlen vagy KyungSoo!
Chanyeol : Nyelnem kellett az ötletre, de nem akartam, mert elhalasztanám a nagy lehetőséget. - Ennyire perverznek tartasz? - tettem fel kérdést. - De amúgy nem azt akarom. - úgyis látni fogom egyszer őt sztriptizelni.

Kyungsoo: - Ennyire. De akkor nincs ötletem - adtam fel. Ha nem ezek azok voltak, akkor sose fogom kitalálni.
Chanyeol: - Akkor kettő videót kapok, mert nem találtad ki. - tudom nem fair, de muszáj voltam ezt írni. Nekem nem elég őt a suliba látni. Több kell belőle. Nem is sejtené mennyivel több.
Kyungsoo: - Oké.....De egy kicsit gyanús vagy nekem......- egyeztem bele gyanakvóan.
Chanyeol: Hogy én? Gyanús? Ez bolond. - Az egyik videóban énekelj nekem. - szinte hülyén vigyorogva írtam le a sorokat.
Kyungsoo: - Oh.....mit énekeljek? - lepődtem meg. Ő megjegyezte, hogy én énekelek? Uram isten! Ő egy olyan részletre is emlékezett, amire én nem. Olyan boldog vagyok!!!!
Chanyeol: - Nem tudom. A kedvenc dalodat. Ha meg nincs akkor valami szerelmes dalt. - vártam már reakcióját és a szép dalt is, amit minden bizonnyal nem rögtön kapok meg. Elkezdtem magamat felkészíteni a sokkra, amit a gyönyörű hangjával fog okozni. Remélem zavarban lesz. Oh legyen zavarba imádom a piros, pogácsára emlékeztető cuki pofiját. Csak piruljon el.
Kyungsoo: - Ismered az "open my arms"-t???- adtam be a derekamat 5 perces mérlegelés után. Kicsit fura lesz felvenni a hangom...
Chanyeol: - Nem ismerem, de a címéről ítélve jó szám lehet. És úgy szeretném, ha a kamerába néznél azért párszor. - nagyon izgultam, ezért csukott szemekkel hátradőltem. Istenem add, hogy ne menjek el a videó alatt.
Kyungsoo: - A másik legyen, mondjuk....The Stars. Azt ismered? Van benne egy olyan rész ahol reppelnek. Szerintem illene hozzád!! De ugye nem muszáj végig a kamerába néznem? - írtam oda gyorsan az utolsó mondatott, mert ha végig kellene, tuti akadoznék a szöveggel.
Chanyeol: - Ismerem, persze de az nem szerelmes dal... De legyen. Várom. És nyugi elég csak párszor belenézned a kamerába. - nagyon vártam így felkeltem az ágyból és járkálni kezdtem.
Kyungsoo: Idegesen állítottam a telefon hogy első kamerából videózzon és elkezdtem énekelni. Hihetetlen boldogság töltött el minden hangnál, amit kiadtam. Nem is tudnám leírni mit éreztem, amikor a sorok értelme eljutott az agyamig, aminek hatására beleéltem magam. Mikor végeztem éreztem azt az ürességet, amit mindig éreztem, ha abba hagytam az éneklés. Aztán feleszméltem, hogy végig a kamerába néztem. Miután ez tudatosult bennem gyorsan elküldtem a videókat mielőtt meggondolnám magam.
Chanyeol: A nagy járkálást félbeszakította a telefonom csipogása, amire az ágyamhoz léptem majd lecsaptam a telefonra. Olyan nagy izgalommal nyitottam meg hogy leejtettem a telefont. - Baszki anyád te retek! - morogtam majd leültem az ágyra. Ahogy megláttam a videót a szívem őrült kalapálásba kezdett, az arcom meggyulladt és lábaim remegni kezdtek. - Biztosan meg akarom nézni? Igen! - rákoppintottam majd nyeltem egyet, ahogy meghallottam hangját. Pislogni sem tudtam, csak tartottam a szemkontaktust vele. Füleimet simogatta lágy, tökéletes hangja, és folyamatosan kiszáradt ajkaimat nyalogattam. Mikor vége volt mielőtt kikapcsolta volna a felvételt zavart mosollyal lehajtotta a fejét. - Ez... - nem tudtam rá mit írni, nem tudtam kifejezni szépen magam a bennem kavargó érzések miatt. - Gyönyörű. - szégyelltem magam hogy csak ennyit mondtam, de nem jutottak szavak eszembe annyira lesokkoltam. Nem hittem volna, hogy ennyire lesokkolok.
Kyungsoo: - K-köszönöm. Tudod még nem nagyon énekeltem másoknak. Csak neked,JongInnak és JongDaénak. Még a szüleimnek sem-írtam őszintén. Mikor közönség előtt akartam énekelni elment a hangom vagy elfelejtettem a szöveget
Chanyeol: - Ez olyan cuki. Köszönöm, hogy megosztottad velem. - úgy döntöttem, hogy a második videót is énekre fordítom, vagy táncra. Még nem igazán jutottam döntőre. - D.o baba, mennyire tudsz táncolni? - reméltem, hogy nem érti félre.
Kyungsoo: - Nem szriptizelek neked! - írtam röhögve. Ki van zárva, hogy megcsináljam neki.
Chanyeol: - De mennyire tudsz táncolni? Ha már Kai rohadt jól táncol és te a rokona vagy, gondolom neked is benne van a véredben. És nem feltétlenül a legrosszabbra kell gondolni. Vagyis nekem nem lenne rossz, csak te zavarba jönnél tőle. Szóval? - párszor végigolvastam, majd elküldtem. Szerettem volna hogy táncoljon. De nem pontvetkőzős szexi táncra gondolok. Végre elmúlt erekcióm. Nem rontanám el egy ilyen kéréssel.
Kyungsoo: - Hát nem nagyon. Mondjuk úgy, hogy nem égetem le magam NAGYON, ha táncolnom kell. - írtam le gyorsan. - Táncolnom kell?*fájdalmasan felnyög* Tudod te mióta nem táncoltam? Kb. akkor táncoltam utoljára amikor JongInnal összevesztünk
Chanyeol: - Nem most. Van egy ötletem, de még nem mondom meg. - úgy hallottam, hogy lesz egy suli bál, és nem tudom, mennyire vannak hozzászokva a meleg táncosokhoz, de odaszeretném majd elhívni a kis törpét. - De nem olyan csípőlökdösős, "elélvezek tánc közben" táncot tudsz igaz? - feltettem magamnak, hogy ha eljön velem, és elkezdene úgy táncolni, valószínűleg ott tenném magamévá.
Kyungsoo: - Nem vagyok hímringyó. Nem. Nyugi nem vettem sértésnek. És megnyugodhatsz, tudok társastáncot és hipi-hopit egyaránt. - nyugtattam meg.
Chanyeol: Úgy éreztem, hogy ugrik egyet mellkasom, ahogyan lezuhan a mélybe az a bizonyos szikla méretű kő.
- Akkor jó. Mertél volna mást mondani! :D- elképzeltem, hogy lassúzni kellene, és Kyungsoo nem tud táncolni. Nekem kellene megtanítanom, hogy teljesen magamhoz préselem... és derekát átkarolom. Szép jelenet. Lányosan bele is mosolyogtam a telefon képernyőjére.
Kyungsoo: - És ha azt mondom, nem tudok lassúzni? Akkor mit csinálsz? Terrorizáló cukros bácsi üzemmódba kacsolsz? Bocsi ez egy kicsit durva volt XD De te tudsz táncolni? Nem esel el a hosszú lábaidban*gonoszan elmosolyodik*????- bocsi ChanYeol de ezt nem hagyhattam ki
Chanyeol: - Igen Jonginnak hála igen. Emlékszem, amikor legelsőnek akart velem lassúzni. Úgymond én voltam a lány. Vicces volt. - meséltem neki, figyelembe sem véve előző szavait. Cukros bácsi? Ő akarta elkérni az én címemet és még én vagyok a terrorizáló?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése