2016. július 1., péntek

My Dark Life - 20. rész (yaoi)



My Dark Life
20. rész


Sziasztok! Tudom sokáig írtam ezt a fejezetet, de nagyon sokáig gondolkodtam, hogy legyen-e benne 18-as rész.  Hát eldöntöttem. Dobpergés……………………………………………


Páros: DaeJae
Korhatár: +18 (heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee)
Műfaj: yaoi
Figyelmeztetés:-

Jó olvasást! ♥ 

*Youngjae pov.*



Elnéztem róla, közben erősen gondolkodok a válaszon. Szeretem őt… Igen. Mit szólnának a srácok? Nem. Nagyon szeretnék rá igen mondani… De félek a következményektől. A szülei mit szólnának? Nem érdekel Nem szólalok meg, csak felnézem csillogó szemeibe, és bólintok. Szorosan karjaiba zárt, én pedig mellkasához bújok, mély levegőt véve. Egy apró mosolyt eresztek el, ő pedig tincseim közé ad egy csókot.
Ez után befekszünk mind ketten az ágyba. Daehyun felé fordulok, és felnézek rá. Egy hang, belül arra biztat, hogy nyugodtan közelebb mehetek hozzá, átölelhetem, megcsókolhatom, de nem merem. Valami visszatart.
Végül Daehyun lép, és arcélemre simít. Kiráz a hideg, lágy érintésére. Egyik kezemmel rásimítok arcomon pihenő kezére, majd azt cirógatva ajkaira hajolok. Keze lecsúszik nyakamra, így saját kezemet hajába vezetem, és hagyom, hogy irányítson. Fölém kerekedik és bejutást kér számba, amit engedek így elmélyíti csókunkat. Halkan nyögök szájába, mikor megérzem, hogy oldalamon mutató ujját végighúzza. Megfeszülök az emlékképre, hogy Junhoe is ezt csinálta, csak a lábamon és gerincem mentén. Elhessegetem, és nyakába karolok. Lábaimat felhúzom, és halk sóhajokat hallatok, ahogy Daehyun államra, nyakamra csókokat nyom dús ajkaival. Megérzem egy pillanatra Daehyun fogait nyakamon mire hátravetem fejem. Bátortalanul vezeti be kezeit pólóm alá, majd felgyűri a ruhadarabot. Nem merem folytatni, félek ettől az egésztől. Kezeimet leejtem az ágyra, és elfordítom a fejem, hogy hozzáférjen nyakamhoz. Mikor megszívja, halkan nyögök a kis fájdalomra, ami azt jelenti, hogy ezt látni fogják majd reggel… Hirtelen eldöntöm, és csípőjére ülve csókolom meg. Egyszerre nyögünk, mikor elhelyezkedek és merevedésére csúszok, de eszem ágában sincs leszállni róla. Csípőmre fog mikor megmozdulok és elválik ajkaimtól. Nyakán kezdem csókolgatni, és szívásfoltjára adok pár csókot. A másik oldalra térek át, és ajkaim közé veszem vékony bőrét. Addig szívom, míg fájdalmas nyögéseket nem hallat, majd elengedem, és csípőjén ringatózva gyönyörködöm a lilás foltban. Daehyun kezeit pólóm alá vezeti, és lassan felgyűri, ami kicsit elbátortalanít, de hagyom neki. Úgyis vigyázni fog rám. Szeret. Ő nem Junhoe.
Mikor leveszi rólam pólómat, felül, és mintha tudná, mire gondolok, átölel, majd gerincem mentén simogatni kezd, közben vállamat ellepi apró, törődő puszikkal. Álla alá nyúlok, és magamhoz fordítva arcát egy csókba hívom. Folytatja gerincem simogatását, majd lesimít fenekemre és gyengén belemarkolva fordít állásunkon. Ajkai közé sóhajtok, közben lábaimat egy apró terpeszbe igazítom. Daehyun kulcscsontomat kezdi el csókolgatni, majd lejjebb halad mellbimbómhoz. Torkomon akad minden hangom, nem merek se sóhajtani, se nyögni. Ajkai közé veszi mellbimbómat, és így kezd kényeztetni, én pedig nem tudom eldönteni, hogy élvezzem-e vagy sem. Oldalamon fel-le vezeti kezét, apró érintéseivel pedig kezd felizgatni, ami még egy ok, hogy zavarba jöjjek. Másik mellbimbómat kezdi keményre izgatni, mire már eleresztek pár sóhajt, ugyanis kezei oldalamról hasamra vándorolnak. Kezeimet leejtem az ágyra, és megkeresem egyik kezét, hogy összekulcsoljam ujjainkat. Kicsit lejjebb csúszik, hogy hasamat is elérje ajkaival, és pedig érzem, hogy már olyan kemény férfiasságom, mint talán még soha. Köldökömet megpuszilja, mire elmosolyodok, és lenézek rá. Nem foglalkozik velem, hasamat bizonyára érdekesebbnek találja. Alhasamon végignyal, mire megremeg testem, és kezeimmel a lepedőt markolom meg,így elengedem Daehyun kezét. Alsónadrágomat megfogja korcánál, majd lassan kezdi lehúzni, mintha félne, hogy lekiabálom, vagy bármi, én pedig összeszorított szemekkel fekszem. Arcomat elönti a forróság, amit gondolom, észrevesz, mert miután eldobja boxeremet, fölém mászik és arcomra puszil.
- Nyisd ki a szemed – utasít halkan, lágy hangon, mire lassan felnyitom szemeimet.
- Bo-bocsánat én csak-
- Sss – teszi számra mutató ujját – Előttem nem kell szégyellősnek lenned. Gyönyörű vagy az én szememben mindenhogy. – néz szemeimbe komolyan. Ennyi, kész. Elég volt ez a pár mondat, és egy újabb lányos zavarom közepén találom magam.
- Kérlek, ne mondj ilyeneket… - fordítom el piros arcomat, mire felkuncog, és arcomat maga felé fordítja. Szemeit lecsukja, így én is így teszek, és várom a csókot ajkaimra. Hamar megérkezik, így nyakába karolok, és halkan sóhajtva csókolom Őt. Kezei ismét útnak indulnak, de már jobb keze határozottan lefelé halad hasamon. Ujjait férfiasságomra kulcsolja, így megfeszülök, és egy kisebbet nyögök az ingerre. Csókunk megszakad, így fejemet a párnára ejtem, és halkan sóhajtozom, ahogy masszírozni kezd. Eközben kezeimet pólója alá vezetem, és felgyűröm a ruhadarabot. Hasán hat kis kocka rajzolódik ki, így megpróbálom levenni róla a ruharabot, ő pedig elenged, hogy sikerüljön tervem. Izmos felsőtestét szinte pislogás nélkül nézem. Felülök, majd fordítok állásunkon, csípőjére ülve. Vadul megcsókolom, és hasát tapogatom, mire ő fenekembe markol. Szájába nyögök, majd lejjebb csúszok, egyenesen férfiasságára. Megfeszül hasa, ami hatására még szexisebben néznek ki kockái. Beharapom alsó ajkam mikor elválok tőle, majd adok neki egy puszit, és hagyom, hogy fölém kerekedjen. Ad ajkaimra egy puszit, majd államra, ádámcsutkámra, kulcscsontjaimra, mellkasomra, hasamra és alhasamra. Közben végig vonaglok alatta, már alig tudok valamit a világról. Ami teljesen elveszi az eszemet az, az, hogy férfiasságom hegyére csókol. Lassan szájába vezeti egész méretem mire nyelek egyet és szemeimet összeszorítva sóhajtozok. Fejével gyors tempót diktál egyből így a lepedőbe markolok és hangosakat nyögök. Kienged szájából, és mikor azt hiszem, végre abbahagyja kínzásomat végignyal egész hosszomon. Megremeg testem az ingerre, és elfordítom fejem. Nyelvével péniszem hegyén pár kört leír, mire fellököm véletlenül csípőmet, ő pedig lefogja azt. Ismét szájába vezeti makkom, de most tovább nem megy, hanem így kényeztet.
- Neh… Daehyunh! – nyögök fel kéjes hangon, mire ő csak ráfúj egyet merev tagomra, nem engedve el engem. Egyre inkább közeledek a csúcshoz, de nem akarok még elmenni, mert nagyon az elején járunk. Hangos nyögéseim mintha nem is az enyémek lennének. Daehyun újra beengedi egész méretemet szájába, és megérzem torka kezdetét is. Anyám… Mennyei érzést nyújt szája és torka, pedig nem szívesen gondolok ilyenekre. Durván kezdi mozgatni fejét, néha megérzem fogait is, ami tényleg kikészít. Az hoz vissza a valóságba, hogy Daehyun feltolja lábaimat és egyik ujjával ánuszomat kezdi ingerelni. Lassan elmeríti bennem egy ujját, amit nyelvének hála nem érzek. Átlép második ujjára, így felszisszenek, de próbálok nem ujjaira koncentrálni. Ollózni kezd bennem, így megszokom és kéjes hangjaim is utat találnak torkomból. Harmadik ujját alig érzem meg, hiszen zsibbad alfelem ajkainak köszönhetően, így csak nyögdécselek, egyre közelebb sodródva az orgazmus határához. – Daeh.. kérlekh… keh-kezd már elh! – könyörgök alatta, ő pedig kienged szájából és felegyenesedik. Ujjait kihúzza belőlem majd pizsama nadrágját és alsóját ledobva elhelyezkedik lábaim között. Észrevétlenül lepillantok tagjára, és szabályosan megijedek méretétől. Nem… Én szét fogok ma este szakadni…
Bejáratomhoz igazítja tagját, én pedig próbálom felhúzni lábaimat, hogy jobban hozzám férjen. Lassan hatol belém, végig engem nézve, én pedig próbálom nem kimutatni szenvedésem. Ha most meglátja rajtam, hogy fáj, valószínűleg abbahagyja, amit nem akarok, mert akkor merevedéssel kellene aludnunk, és nem szeretnék neki csalódást okozni. Teljes méretével elmerül bennem, és hirtelen megérint valamit, amitől megremegek, és a lepedőt megmarkolom. Elmúlik az összes fájdalom, vagy kellemetlen érzés és helyére valami furcsa bizsergés költözik. Daehyun mosolyogva nézi arcomat, látszólag örül neki, hogy lassan elmegyek, úgy élvezem. Lassan mozog bennem, és ugyanarra a pontra, így minden lökésénél lüktetek elől, hátul. Nyakába karolok majd egy fáradt csókot lehelek ajkaira, amit alig tud viszonozni. Gyors tempót diktál, mikor mind a ketten megszokjuk a helyzetet. Alig tudok belé kapaszkodni, kezeim elfáradtak, de erősen szorítom magamhoz. Lábaimmal derekát kulcsolom át, és hangosakat nyögök. Minden lökésével eléri legérzékenyebb pontomat így rászorítok egyre erősebben, ami belőle is kicsal pár nagyobb nyögést, de próbálunk halkak maradni, mert rajtunk kívül tartózkodnak még a házban, és nem akarunk senkit sem felkelteni. Lassan már vonaglok alatta, fejemet nyakhajlatába temetem, és nyakába mélyesztem fogaimat mikor nagyobb nyögés törne fel belőlem. Daehyun hátam alá nyúl, és felemel ülő helyzetbe. Elhelyezkedek rajta, és én is mozgatni kezdem csípőmet. A mai este talán a legmélyebbre hatolva Dae eléri, hogy hátába markoljak és felsikoltsak. Párszor még így lök, én pedig remegek, mint a kocsonya.
- Daeh.. én elh… - nyögök hangosakat, néha egy-egy sikítás is becsúszik. Be sem tudom fejezni, vagy újrakezdeni, hogy elmondjam, de végigfut gerincem mentén egy ismerős bizsergés és Daehyun vállára dőlve ér el az orgazmus. Hangosan lihegek, és lassan mozgok, hogy szerelmem is megtapasztalhassa, amit én. Egy pár másodperc múlva szorosan átölelve engem élvez el bennem. Érzem, ahogy lüktet bennem, így újabb sóhajok szöknek ki ajkaim közül. Vörös tincsei közé túrok és magamhoz rántom egy csókra.
- Köszönöm, hogy vigyáztál rám – súgom ajkaira, majd egy újabb csókot nyomok puhaságaira, amit viszonoz. Eltűnik belőlem férfiassága, és ledönt az ágyra. Szívem hevesen dobog, karjaimat szorosabban fonom össze nyaka közben, és ajkaimon ott ül egy apró mosoly. Akkor ilyen szerelmesnek és egyben boldognak lenni….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése