2017. április 25., kedd

IKON - Selfish Love 23. rész (yaoi)

Selfish Love
23. rész



Jinhwan: - Merek. - nyögte ki hosszú csend után. Éreztem, hogy arcom vörös lett és lábaim megremegtek. Csak ne velem kapcsolatos legyen. Belesúgtam egy szeretlek szót fülébe, és vártam milyen gáz dolgot találnak ki Junhoe számára.
- Csókold meg Jinhwant egy percen keresztül - vette elő zsebéből telefonját Donhyuk. Csak ezt ne. Tudtam, hogy valami ilyen dolgot adnak. Ránéztem Junhoe-ra és olyan vörös lettem, mint V haja a Save Me MV-jében.

JunHoe: - Csókold meg Jinhwant egy percen keresztül. - mondja Donhyuk, mire egy enyhe zavar úrrá lesz rajtam, de aztán elmúlik. A telefonját előkészíti az előbb említett, majd megvárja, hogy közelebb üljek Jinnyhez. Vörös arcára emelem tekintetem, majd elmosolyodom.
- Szégyellős vagy mások előtt?

Jinhwan: - Szégyellős vagy mások előtt? - kérdezte tőlem, majd megráztam fejem. Mit számít már? Egy csókról rá lehet jönni, hogy szerelemből van-e vagy sem. Tudtam, hogy neki kéne kezdeményezni, hisz ő kapta a feladatot, de hamar túl akartam lenni rajta. Közelebb hajoltam Junhoe szájához, súgtam rá egy szeretlek-et, szóltam, hogy mérhetik az időt és megcsókoltam. Szenvedélyes csók volt. Kezeimet nyaka köré fontam, majd végig nyaltam alsó ajkán, bejutást kérve szájába. Nem éreztem mást, csak megkönnyebbülést.

JunHoe: Mikor Jinny határozottan kezdeményezte a csókot, nem tudtam mit csináljak. Egyből viszonoztam, majd az irányítást átvéve vezettem nyelvemet át szájába. Karcsú derekát átkaroltam, majd magamhoz húzva reménykedtem, hogy hosszú 1 percben legyen részünk.

Jinhwan: Derekamra csúsztatta kezeit, majd magához húzott. Hosszú 1 percnek tűnt, de mégsem volt az.
- Lejárt az idő! - hallottam meg Donhyuk éles hangját. Ijedten megharaptam alsó ajkát, majd elváltam tőle.
- Ilyen hamar? - kérdezte B.I, mire csak mindenki megforgatta szemeit.
- Tán nem tetszik, hogy vége van. Csinálhatják még, ha gondolod. - viccelődött Donhyuk, én pedig tekintetemmel letéptem a karját.

JunHoe: Mikor felkiáltott Donhyuk hogy lejárt az idő, csalódottan váltam el ajkaitól - Ilyen hamar? - hallottam meg Hanbin hangját.
- Tán nem tetszik, hogy vége van? Csinálhatják még, ha gondolod. - válaszolt viccelődve. Jinhwannal szinte egyszerre kaptuk oda tekintetünket.
- Csak egyszer mertem, oké? Két feladatot nem adhatsz. - mondtam majd hátradőltem.

Jinhwan: - Csak egyszer mertem, oké? Két feladatot nem adhatsz. - mondta Junhoe egy kicsit idegesen, majd hátradőlt. Ezen fel kellett nevetnem. Még hogy én vagyok szégyenlős. Chhh... jó vicc.
Felálltam és a konyhába vettem, míg a többiek folytatták. Egy pohár vízzel tértem vissza, ám amikor beértem azt hittem szívinfarktust kapok.
- És akkor ti most együtt vagytok? - kérdezte Donhyuk, amikor is a számban lévő víz spriccelve a földre ért. Mindenki rám kapta tekintetét, nekem pedig ismét vörös lett arcom. Ezt most komolyan megkérdezte? Hangosan? Azt hittem a szoba közepén lehidalok. Vége mindennek. Ennyi volt, most mindenki megtudja és pápá világ.

JunHoe: Mikor párom felkelt és elindult meg akartam kérdezni, hogy hová megy, de visszatért pár másodperc után.
- És akkor ti most együtt vagytok? - szólalt meg Donhyuk hirtelen mire Jinny kiköpte a szájában lévő vizet. Mindenki ránézett, én pedig torkomat köszörülve magamra vontam a figyelmet.
- Igen.
- Mármint úgy együtt, mint a banda,vagy úgy mint Bobby és B.I? - ült le mellé ChanWoo mire én is zavarba jöttem. Tudja a banda, hogy együtt vannak Bobbyék?
- Mint a Double B. - válaszoltam halkan.

Jinhwan: Junhoe megköszörülte torkát és válaszolt.
- Igen.
- Mármint úgy együtt, mint banda,vagy úgy mint Bobby és B.I? - na, várjunk csak, ők tudják? És jól el vannak a gondolattal? Nem tagadják ki őket, hogy fúj melegek?
- Mint a Double B. - halkan válaszolt nekik Junhoe. Teljes nyugodtsággal odasétáltam hozzá, lehajoltam és egy puszit nyomtam homlokára.
- De hogy, vagy mikor? - kérdezték szinte egyszerre. Átvettem a szót és elmondtam mindent. - Most ki fogtok tagadni? - néztem rájuk nagy boci szemekkel.
- Már miért tagadnánk ki? Barátok vagyunk és a barátok ilyen helyzetekben is összetartanak! - jött oda ChanWoo és megölelt mindkettőnket.

JunHoe: Furcsa érzés volt mikor a srácok nem undorodtak. Oké, hogy Bobbyt meg B.I-t nem tagadták ki, de B.I a leader, és hát, na. Egy páros még oké egy bandában, de kettő... Jinhwan megpuszilta a homlokom, ami apró mosolyra késztetett.
Nem tudtam megszólalni annyira lesokkolt a helyzet. Akkor a menedzser hyung is így fog reagálni?
- És ha ezt a menedzser megtudja?
- Mi lesz akkor? - kérdezett vissza B.I
- Hát, minket elfogad majd?

Jinhwan: - És ha ezt a menedzser megtudja? - kérdezte Junhoe, én pedig csak kapkodtam tekintetem a többiek között.
- Mi lesz akkor? - kérdezett vissza B.I.
- Hát, minket elfogad majd? - ez egy jó kérdés. Mi lesz, ha nem? Mit fogunk csinálni? Ránéztem páromra aggódva, amikor megszólalt a csengő.
- Várunk valakit? - kérdezte ChanWoo, mire én villámsebességgel visszaültem Junhoe mellé és összekulcsoltam ujjainkat. Teljesen nyugodt voltam és minden aggodalmam elszállt. Fejemet vállára hajtottam és úgy vártam ki jött.
- Szervusztok! - kiáltott be egy ismerős hang, és amikor feleszméltem ki az felpattantam Junhoe kezét elengedve és vagy tíz méterrel arrébb ültem tőle.


(Remélem mindenkinek tetszett, hamarosan jön a következő részt*-*)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, nagyon tetszett remélem hamar jön a következő.😊👍😁 Nem értem miért aggódtak ennyire a banda véleménye miatt, de végre ez is meg volt, és most már tudja mindenki, kivéve a menedzser. Imádooom!!!💕💓💞💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi hogy írtál^^
      Hát mivel szerep, nem csak én irányítom, de nem is szólok bele a dolgokba, így jó szerintem, kell ennyi aggódás;)
      A menedzser is hamarosan tudomást szerez róla *spoiler*
      Nemsokára hozom a kövit^^ ♥♥

      Törlés