2017. április 9., vasárnap

IKON - Selfish Love 22. rész (yaoi)

Selfish Love
22. rész




Jinhwan: - Sziasztooook! - jöttek le a többiek. - Jó újra látni titekrt. Jinhean, nyugodtan benézhettél volna amíg Junhoe lábadozik.
- Tudom, de annyi dolgom volt otthon, meg hát összejött pár dolog ami amiatt nem tudtam volna eljönni - ezzel a mondattal nem Junhoera gondoltam, hanem Hyorinra meg arra hogy a szüleim elköltöztek.
- Nézd a nyakát. Biztos csajozott. - felnevetett Dongyuk, mire YunHyeong hangosabban nevetett, én pedig csak a nyakamhoz kaptam és paradicsom vörösre változtattam arcszínem. Kellett volna vagy egy sál vagy csak egy jól kinéző garbó, ami eltakarta volna.

JunHoe: - A menedzser hyung keresett? - kérdeztem, témát váltva.
Egyszerűen mardosott belülről az egész. Ő meg egy lány? Ne nevettessenek már. Jinhwan az enyém. Már elképzelni őt egy lánnyal, is borzalmas.
- Csak annyit kérdezett, hogy meggyógyultál-e. - mondta Donghyuk. Helyes. Nem is kell több.
- Junhoe, Jinhwan? Jönnétek egy percre? - kérdezte a leader, egy apró mosollyal, mintha nem tudná, hogy engem nem csap be ezzel. Jinhwan elhiszi még, hogy nem komoly dolgokról lesz szó, de a banda többi tagjával már eljátszotta ezt párszor.

Jinhwan: - Junhoe, Jinhwan? Jönnétek egy percre? - kérdezte B.I, bennem pedig az ütő megállt. Úgy remegtem, mint a nyárfalevél. B.I most leleplez minket, bekerülünk a levesbe és nekünk fel is út le is út, mehetünk isten hírével. Félve Junhoe mögé pattantam és vártam a fejleményeket.

JunHoe: Beértünk az egyik szobába, ami azt hiszem Bobby-é volt.
- Miért nem szóltatok róla? Az ablakból figyeltem mindent. - mutatott ki az ablakon, ahol tényleg lehet látni az utcát. Na, szuper. Gondterhelten sóhajtok.
- Sajnálom... vagyis nem mert szeretem Jinhwant. - simítok az említett kezére.
- Nem ítéllek el titeket. - nevetett fel, mire értetlen tekintettel néztem rá. - Jiwonnal együtt vagyok. A menedzsert se zavarja. Csak ne menjen a munka rovására... - mondta elgondolkodva, én pedig sokkolt állapotomnak köszönhetően fel sem fogtam mi van.

Jinhwan: Beértünk egy kellemes hatású szobába, aminek ablakán beáramlott a nap fénye. - Miért nem szóltatok róla? Az ablakból figyeltem mindent. - mutatott az ablak irányába. Baszki, ha láttam mi történt, akkor itt a mese vége.
- Sajnálom... vagyis nem mert szeretem Jinhwan. - simított kezemre Junhoe, ami melegséggel töltötte el szívem. Ránéztem, megfogtam kezét, majd tekintetemet visszavezettem B.I-ra. - Nem ítéllek el titeket. - mi? Ezt most jól hallottam? Egy sziklaméretű kő esett le szívemről. - Jiwonnal együtt vagyok. A menedzsert se zavarja. Csak ne menjen a munka rovására... - folytatta. Mi? Ő meleg? A szemeim kipattantak a helyéről erre a kijelentésre. Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam.

JunHoe: Hamar lezajlott ez a beszélgetés is, és egy nagy mosollyal mentünk le a többiekhez.
- Na mi ez a nagy öröm? - kérdezte Bobby, mire csak megráztam a fejem.
- Csak pozitív érzelmeket keltett benne egy kis hármas. - nevetett fel perverzen Hanbin, aki mögöttünk sétált.
- Haha, nagyon vicces... - mondtam tettetett sértődöttséggel.

Jinhwan: A beszélgetés hamar lezajlott. Azt hittem kínosabb lesz, de egyáltalán nem volt az. Junhoe arcán egy nagy mosoly ült ki, az enyémen pedig egy kisebb, de azért mosoly volt.
- Na mi ez a nagy öröm? - kérdezte Bobby, mire csak megráztuk Junhoe-val fejünket.
- Csak pozitív érzelmeket keltett benne egy kis hármas. - nevetett fel Hanbin mögöttünk, mire arcom vörös lett, de olyan hangosan elkezdtem nevetni rajta, mint még soha.
- Haha, nagyon vicces... - mondta Junhoe álsértődöttséggel arcán. Ezen ismét csak nevetem kellett, de már a könnyeim szaladtak szemeimből és kénytelen voltam leült a földre.
- Te meg min nevetsz? - kezdett el csikizni Hanbin, mire felpattantam és egy jó nagy kört tettem a kanapé körül.

JunHoe: Mikor Jinny meg B.I fogócskázni kezdtek, enyhe féltékenységet árasztottam magamból. Aztán Bobby meg Chanwoo elmentek a konyhába így követtem őket.
- Mi van Junhoe? Éhes vagy?
- Nem. Szomjas.. - mentem oda a poharas szekrényhez és vettem ki belőle egy poharat. Töltöttem magamnak vizet és a pultnak támaszkodtam. Hiába nyugtatott meg Hanbin, én akkor sem nyugodtam meg teljes mértékben. Mi van, ha minket nem fogad el a menedzser hyung?

Jinhwan: A fogócska közepette megláttam Junhoe arcán egy kis féltékenységet, de beletörődtem. Szaladtam tovább, ami nem volt jó ötlet, mert akkorát zakóztam a szőnyegben hogy az valami hihetetlen volt. Nem fájt, sőt, meg sem éreztem, mert a szőnyeg nagyon puha volt. B.I ráült csípőmre, én próbáltam eltaszítani, de nem sikerült. Csikizett még ki nem görbült egy könnycseppem, majd amikor ez megtörtént, segített felállni és én a konyha felé vettem az irány. Hajamból csöpögött az izzadság, arcomat ellepték sós könnyeim, szám széle annyira felgörbült, hogy már-már fájdalmat váltott ki belőlem.
- Kaphatok egy pohár vizet? - kérdeztem Junhoe-tól akinek kezében megláttam az átlátszó folyadékot.

JunHoe: Arcán boldogság volt így nekem is egy boldog, őszinte mosoly ül ki arcomra.
- Persze. - adtam oda neki. Vajon a banda többi tagja is tudhat erről? Ha igen, ha nem akkor is tudniuk kell.

Jinhwan: - Persze. - adta oda a poharat. Legszívesebben megcsókoltam volna, de nem tettem, ezért csak egy óriás vigyorral köszöntem meg és fenékig húztam. Egy nagy sóhaj közepette leraktam a pultra az üres poharat.
- Nem csinálunk valamit? - néztem boci szemekkel leaderünk, mire ő egyetértően bólintott és a nappaliba indult. Hátranéztem, hogy lát-e valaki, és amikor meggyőződtem róla, hogy nem, nyomtam egy puszit Junhoe szájára, majd követtem B.I. cselekedetét és leültem a kanapéra.

JunHoe: Mikor adott egy puszit, széles mosoly nyúlt el arcomon. Hogy lehet valaki ennyire édes? Furcsa, de Jinhwannak több oldalát is megismertem az utóbbi időben. Mikor a kórházban feküdtem, gondoskodó volt, és féltett. Amikor alattam vonaglott szexi volt és mámorító. A parkban kicsit félős, de aranyos, és most pedig leírhatatlanul édes. És én most döntsem el, hogy miért szeretem... Kimentem a többiekhez, akik éppen a mai programot tervezték.
- Horrorfilm? - vetette fel ötletét Chanwoo.
- Felelsz vagy mersz? - kérdeztem Jinhwan mellé ülve.

Jinhwan: - Horrorfilm? - hozott fel egy ötletet Chanwoo. Ráztam a fejem, hogy nem. Nem volt hangulatom ahhoz, hogy meghaljak. Legalábbis most nem, amikor Junhoe-val összehozott a sors.
- Felelsz vagy mersz? - kérdezte Junhoe leülve mellém. Hogy odabújtam volna hozzá, de még nem szabad.
- Jó - egyezett bele Chanwoo. - B.I. Felelsz vagy mersz? - Nézett az említett személyre, egy olyan széles mosollyal, mint annak a kórháznak a magassága, ahol Junhoe volt.

JunHoe: Mikor elkezdődött a játék, csak rádőltem Jinny vállára és combjára simítottam a kezem.
- Felelek. - mondta B.I büszkén. Kis gyáva... játszottam már a srácokkal, mindig megszívatnak mindenkit...
- Aj ne már Hanbin! - mérgelődött Bobby.

Jinhwan: Junhoe rám dőlt és combomra simított. Meglepett, de jó érzés volt. Hozzábújtam nem feltűnően és vártuk a játék folytatását.
- Felelek. - mondta B.I.
- Aj ne már Hanbin! - nyafogott Bobby.

JunHoe: - Kijött már az aranyered? - kérdezte Chanwoo nevetve, mire mindenki elkezdett vihogni.
- Őszinte választ vársz? - kérdezte B.I. nevetve.
- Igen. - kapta a választ mire megkomolyodott.
- Nem jött ki. Vagyis de, csak Jiwon drága visszanyomta. - bólogatott büszkén, párjára nézve, aki elvörösödött.
- Ugyan már, ne légy zavarban. - veregette meg Donhyuk, Bobby vállát.

Jinhwan: Azt sem tudtam, hogy tartsam vissza a nevetésem. Én már rég zavarba lettem volna, de ők nem zavartatták magukat.
- Felesz vagy mersz Junhoe? - kérdezte Donhyunk. Junhoe kezére néztem, ami még mindig combomat simogatta, amitől a hideg rázott ki. Lehunytam szemem és vártam a fejleményeket.


JunHoe: - Felelsz vagy mersz Junhoe? - kérdezte tőlem Donhyuk. Elgondolkodtam. Ha felelek, akkor azt kérdezik, hogy együtt vagyok-e Jinhwannal, hogy ilyen nyíltan tapizom. Ha meg merek, akkor vele kapcsolatos lesz...
- Merek. - mondtam hosszú csend után. Csak ne legyen nagyon gáz.

(Sziasztok^^ Remélem mindenkinek tetszett, és nem haragszotok a kihagyás miatt. Hamarosan jön a következő rész, és egy one shot is*-*
♥♥♥)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, ez egyszerűen nagyszerű annyira imádom amikor felesz és merszeznek az mindig jól végződik 😆😄 (kivéve amikor nem 😀) ajjj nem bírom kivárni a kövi részt... tudni akarom, hogy mit kell csinálnia. Hozd minél gyorsabban! Imádooom!!! ❤💖💝💟💞💓💕❣

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietünk :D Köszi a kommentet^^ Én is imádom mikor felelsz vagy merszeznek xD

      Törlés