2017. április 10., hétfő

BTS fanfiction (yaoi) - 20. rész

BTS Fanfiction 20. rész „Boldog voltam”

Sziasztook^^ Kis TaeKookkal jöttem, mivel ebből is csak a múlt hónapban volt rész. Sorry
18+, smut, stb stb :D





*Jungkook szemszöge*



Könyörgöm… Sóvárogva néztem szemeibe, ajkaim elnyíltak, és hangosa vettem a levegőt. Miért nem teszed meg? Találkozott tekintetünk, amitől libabőr öntötte el testem.
Eszembe jutott a DaeJae one shot. Pont ebben a pózban csattant el az első csókjuk… Felidéztem a történetet, majd halkan felsóhajtottam, belegondolva, még sosem volt hozzám ilyen közel önszántából, úgy hogy szemkontaktust is tartunk…
Összefűzi ujjainkat, így Youngjaet idézve szólalok meg halkan. Sőt, nem is beszéltem… Inkább nyögtem neki, mint egy hímringyó…
- Hyung, kérlek, ne várj annyit… - meglepett, nagy szemeit az enyémekbe fúrta… volna. Én ajkait figyeltem már, várva a kiérdemelt csókomat. Lehunyta pilláit, majd egy örökkévalóságnak tűnő idő után, végre megszűntette köztünk a távolságot, mire megkönnyebbülve csuktam le szemeimet és véletlenül egy nyögést is megengedtem felé.  Megszorítottam kezeit, és azonnal mozgásra bírtam párnáimat. Édes volt a csók, és szenvedélyes. Imádtam.
Míg az első csókunk tüzes, titkos, ez nyílt, szerelmes és vágykeltő.
Óvatos mozgása miatt csak még jobban élveztem a helyzetet, nem akartam, hogy abbahagyja. Ahogy ráharapott ajkaimra, éreztem, hogy a vérem rossz irányba indult, de nem érdekelt. Mikor nyelvét átvezette számba, kirázott a hideg, és próbáltam inkább arra koncentrálni, hogy ne rontsam el nyögésekkel meg egyéb hangokkal az egésznek a varázsát. A kezeink jéghidegek voltak, de erről anya mondása jutott eszembe.
Akinek hideg a keze, forró a szerelme”
Vajon Taehyung ki iránt érez szerelmet? Az biztos, hogy nehezen dolgoznám fel, ha én lennék. Elengedtem kezét, majd nyakába karoltam, és haját túrtam, ő pedig átölelve szorított magához. Lihegve váltam el tőle, és engedtem el haját.
És most mit mondjak? Egyáltalán mondjak neki valamit? Most biztosan hülyének néz.
- Ki az? – szólalt meg először Ő, miután abbamaradt sűrű levegővételünk. Hangja szomorú volt, amiért meg is lepődtem. Mire gondoltál megint Kim Taehyung?!
- Ki? – kérdeztem vissza kíváncsian. Valami olyasmit akartam hallani, hogy szeretlek, vagy valami hasonló.
- Aki miatt nem leszel az enyém. – arcomból kifutott az összes vér. Mi? Ő engem szeretett? Miért nem mondta korábban? Akkor már senki sem veszi el tőlem, csak ha ő is akarja...
- Nincs ilyen. A tiéd vagyok.  – erre csak nyakhajlatomba hajolt, és olyan szorosan ölelt, hogy komolyan elhittem, hogy meghalok. – Neh ennyire szorosanh! – kapkodtam a levegőt, hátát óvatosan ütögetve, mire elengedett aggódva.
- Bocsánat… de.. akkor Jimint…. – kezdett bele értetlenül, mire elmosolyodtam.
- Miattad hagytam csak, mert azt akartam, hogy észrevegyél… - néztem el, mire arcomat közbefogta és apró csókot nyomott ajkaimra.
Kéjesen nyögtem majd dereka köré fontam lábaimat. Csípőmet fellöktem, tudatva vele kedvemet mire csak felmorrant.
- Ténylegh... akarod? - halk kérdését szemembe nézve, aggódva tette fel ami megdobogtatta szívemet. Arcára vezettem kezemet, majd megsimogatva elmosolyodtam.
- Igen. Akarom. - mondtam magabiztosan majd rábíztam a döntést hogy folytatja-e vagy sem. Magamhoz húztam egy csókra és ismét tincseihez vezettem kezeimet. Lenyomta csípőjét én pedig kiválva a csókból felnyögtem. Ismeretlen volt számomra ez a hang, de látszólag Taehyungot ez izgatta, szóval sűrűn hangoztattam kéjes nyögéseimet. Fejemet hátravetettem ő pedig nyakamat kezdte el csókolni, és meg is szívta. - Neh! Meg fogh... látszanih! - nyögtem fel ismét, de ő csak ingemet kezdte el kigombolni.
Mindegyik gomb után megszívta bőrömet, közben csípőjét ringatta enyémen, ami még élvezhetőbbé tette az egészet. Pár szívás fájt ezért fel is nyögtem, de nem panaszkodtam, mert eléggé felhúzott. Levette rólam az ingemet majd eldobta a szoba túlsó felébe. Nehezen tudtam elhinni, hogy komolyan olyan dolgot csinálunk, amiről beszélni sem tudtunk.
Mellkasomban lapuló kis szervem, olyan gyorsan vert, féltem, hogy kiugrik a helyéről. Egy hosszú csókot nyomott ajkaimra majd alsómat is levette rólam. Nem voltam sosem szégyellős előtte, de most, ebben az állapotban kicsit belepirultam a dolgokba. Mivel én már teljesen meztelenül feküdtem alatta megelégeltem és letéptem pólóját róla, majd felülve nyakába karoltam, csókot követelve. Megcsókolt majd eldöntött az ágyon, simogatva ahol ért.
Egyik kezét megéreztem fenekemnél, így egy apró aggodalom és izgalom végigfutott arcomon. Aggódok, mert nem tudom milyen érzés, izgulok, mert most veszi el a szüzességemet, amit csak neki tartogattam, senki másnak. Fájni fog? Vagy élvezni fogom? Ezt megtudtam mikor egyszerre két ujját is belém vezette. Hangos nyögést hallattam, majd próbáltam lazítani. Ahogy tágítani kezdett, enyhült a fájdalmam és párszor bele is mozogtam.
- Várjh egy pillanatot.. - kelt fel mellőlem majd az éjjeliszekrényéhez ment.
- Hyungh... mith...? - támasztottam meg magam és akkor láttam meg mi van a kezében.
- Miérth van nálad ih-ilyen? - kérdeztem halkan, a síkosítóra nézve.
- Amikor 18 lettem, anya vette hátha kell majd valamikor. - mondta fölém mászva. Nyomott az ujjára majd bejáratomba csúsztatta ismét őket, így elfeküdtem terpeszbe húzva lábaimat. Hangosakat nyögtem, de nem fájdalmamban, amit ő egy perverz félmosollyal hallgatott. Harmadik ujját is csatlakoztatta elsőkhöz és folytatta tágításomat. Már vártam, hogy érezhessem magamban férfiasságát, ezért hogy haladjunk, hangosan nyögdécselni kezdtem. Kihúzta ujjait belőlem, majd férfiasságára is kent síkosítót.
Csípőmet megfogta, és makkját meg is éreztem magamban. Felsóhajtottam, lehunytam szemeimet, és lejjebb csúszva beleültem tagjába. Hátravetettem fejem, hangosan nyögve. Fájt, de volt benne valami kellemes, bizsergető érzés, amitől csak hangosan kapkodtam a levegőt.
Ajkaimra hajolt egy csókot lopva. Ahogy párnái az enyémekre simultak, csak belé karoltam, nem hagyva hogy elváljon tőlem. Lassan kezdett mozogni így alsó ajkát megharaptam, hogy ne nyögjek fel. Mély morgás szökött ki torkából, ami hallószerveimet megcsapta, így egy magasabb nyöszörgést engedtem ki számon. Nyelve az enyémre simult, ahogy gyorsított, és fenekemre simított egyik kezével. Kirázott a hideg, finom érintésére. Alig tudtam viszonozni a csókot, heves tempónk és sűrű nyögéseimnek köszönhetően, ezért csak nyakhajlatába rejtettem pirosló arcom. Az ágy támlájába kapaszkodott, és pedig karjait szorítottam. Feltérdelt, majd egy lassú, de durva tempót diktálva morgott mélyeket. Hallgatva hangjait éreztem, hogy hamarosan elmegyek, így én is belemozogtam. Hirtelen eltalált bennem egy pontot, amitől mindenem megremeget, és fejem hátrabicsaklott.
- Mégh! - elhaló hangomra Taehyung csak arra az egy pontra lökött, így hamar elért a gyönyör. Testemen villámcsapásként söpört végig a beteljesülés, amit egy elnyújtott, magas nyögéssel adtam Taehyung tudtára. Ahogy rászorultam, éreztem lüktetni tagját, és forró nedvét.
- Kh-Kookh... - nyögött mélyen a fülembe, amitől másodszorra is el tudtam volna alélni, ha nem lett volna ennyire kielégítő ez a menet. Homlokomból kisöpört egy izzadt tincset, majd egy csókba hívott. Akármennyire is lihegtem, hevesen viszonoztam, majd mikor elvált tőlem rám mosolygott.
- Köszönöm. - öleltem át, majd lehunyva szemeimet aludtam el majdnem.
- Nagyon szeretlek.
- Én is szeretlek. - motyogtam fáradtan fülébe. Rám adta alsónadrágomat "holnap fürdünk" címszóval, majd letörölt és elpakolva be is feküdt mellém.
Koszosnak éreztem magam, de egyben boldog voltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése