2017. február 14., kedd

TaeSoo one shot (hentai)

TaeSoo one shot (kérésre)



Banda: BlackPink és BTS
Páros: Jisoo + Taehyung
Műfaj: fluff, hentai(fiú+lány)
Korhatár: 12+
(Esztinek*-*)

*Taehyung szemszöge*


Már várom a holnapot. Holnap lesz a Valentin nap és ezt a szerelmemmel szeretném tölteni. Éppen a vacsoránkat készítem, ami nekem gabonapehely lesz, az életemnek pedig egyszerű baromfiízesítésű kutyatáp.
Hallom, ahogy a kövön kopognak apró lábai, és nyakörvén a kis csengő is azt jelezte, hogy közelít felém. Mikor meglátom, rámosolygok Hógolyóra, és odaadom neki a vacsoráját, amit farok csóválva fogad el. Leülök az asztalhoz, majd neki kezdek a kajámnak. A vacsora után teli hassal másztunk be az ágyba. Én fel a párnákhoz ő pedig a neki vett kosárba.
- Jó éjszakát édesem! - intek neki mosolyogva, majd behunyom szemeimet.
Másnap reggel 08:00-kor rám ugrik életem értelme. Először kutyakozmetikushoz megyünk, aztán elmegyünk egy sétára a parkba.
- Gyere gyönyörűm. Megyünk a kozmetikushoz. - simogatom meg fejét miután felvettem egy csőnadrágot meg egy fehér egyszerű pólót. Kint száz ágra süt a nap, így nem csoda hogy csak egy pulcsit kötök a derekamra. Komolyan mintha nyár lenne..
A pórázát előszedem, mire Hógolyó nyüszít, ugat és az ajtót kaparja. Nagyon szeret sétálni. Kint a járdán szépen sétál mellettem, már nem kell aggódnom amiatt, hogy elrántana valami miatt. A kozmetikus csak pár házzal van arrébb, ezért kb. 5-10 perc volt az út.
- Jó napot! - mosolyogva köszönök.
- Taehyung! - lép oda hozzám a tulaj akivel elég jóban vagyunk. - Mi újság? Együtt töltitek a Valentin napot? - simogatja meg Hógolyó fejét, aki a farkát csóválja.
- Igen. Egész napra van már programunk. - Na ennek örülök. Mintha csak az a hölgy beszélt volna. - mutat a háta mögé, ahol egy kb. velem egyidős lány simogatja a kutyáját. - Teljesen olyan, mint te. Neki is a kutyája az egyetlen szerelme... - meglep, amit mond nekem, de nem foglalkozok a lánnyal elvégre Hógolyó miatt jöttünk ide... A parkban sétálunk már, mindenhol szerelmes párok, és mosolygó arcok. Az a lány már sokkal előttem elindult. A kutyája eléggé összehaverkodott Hógolyóval, de nem érdekelt nagyon. A lány egy kicsit beképzeltnek tűnt.
Leülök egy padra, megsimogatom Hógolyót, majd leveszem pórázát. Hirtelen ugat kettőt, majd fejvesztve rohanni kezd. Ijedten nézem, merre rohan, majd mikor meglátom, hogy a kozmetikusnál látott lány felé tart, a nevén szólítom, és próbálom megállítani, de nem hallgat rám.
Mikor odaér, a lányra ugrik, akinek a kávéja kiesik a kezéből és a földre fekszik, ahogy fellöki őt imádott kutyám. Odaérve magamhoz hívom Hógolyót.
- Jól vagy? - guggolok le, és felhúzom a lányt.
- A.. igen... - fogja a fejét, majd sötétbarna haját megigazítja. A két kutya elrohan, majd játszani kezdenek figyelmen kívül hagyva minket.
- A kávét kifizetem, sajnálom, nem tudom mi ütött belé.. - nézek sajnálkozva a boldog kutyákra.
- Nem kell kifizetned, ilyen bárkivel megesik. - feláll a földről, majd megigazítja a ruháját. - Jisoo. - hajol meg mosolyogva, ami nekem is mosolyt csal arcomra.
- Taehyung. - hajolok meg én is. Egész szimpatikus így, hogy mosolyog.
- Te voltál a kozmetikusnál nem? - indul el a kutyája után én pedig követem, mert az én kutyusom is arra van amerre az övé.
- Igen én voltam. Elvileg hasonlítunk...
Miután meghívtam egy kávéra, sétáltunk, beszélgettünk, és elég jól összebarátkoztunk. Az egyik közeli cukrászda előtti asztalokhoz ültünk majd ott beszélgettünk. Hógolyó és Mimo - Jisoo kutyája - mellettünk ültek, és szorgosan nyalták fel a földre leesett fagyi darabjait.
- Nem hittem volna, hogy egy kutya képes összehozni két embert. - mondja hátradőlve a fekete, műanyag székbe.
- Hát azt én se. De örülök hogy fellökött... - helyeselek mosolyogva, fel sem fogva mit mondok. Aztán leesett. - Mármint... nem úgy értem..
- Értem nyugi. - nevet fel bájosan, ami engem is mosolyra késztet. Olyan tündérien nevet, hogy nekem is jó kedvem lesz.
- Egy pillanat. - veszi fel telefonját, mert az elég hangosan kezd csörögni. Bólintok, és Hógolyó fejét kezdem el addig simogatni. - Ne haragudj, de a nővérem hívott. Haza kell mennem. Örülnék, ha máskor is találkoznánk. - a végét már vidámabban közli, és a telefonját nyújtja felém, hogy adjam meg a telefonszámom. Bepötyögöm a számokat, és megcsörgetem magam. Elmentem a számát és visszaadom neki a telefonját. - Remélem, hívsz majd. - mosolyogva felkel, majd Hógolyótól is elköszön. Közelebb lép hozzám majd engem igazán meglepve tettével egy puszit nyom arcomra és elindul.
- Szia!

(Nyaaa~?
Hát akik eddig olvasták, pozitív véleménnyel voltak, remélem mindenki így lesz, aki mégsem, elnézést:/
Ha valami netán értelmetlen, akkor azért is elnézést xD
Puszi:*)

4 megjegyzés:

  1. Nekem is kell egy kutyus T-T
    Nagyon édes lett, tovább gyarapítom a pozitív véleményűek csoportját:3
    Köszönöm, hogy olvashattam ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi hogy írtál :)
      Örülök hogy tetszett^^
      Én inkább macskás vagyok:D Van is egyxdd

      Törlés
    2. Már van egy, de ő csak félig az enyém ~
      De ha nagy leszek, forever alone halok meg tíz kutyával :')
      Hm, nem is oyan egyedül :3

      Törlés
    3. Én is szinglin fogok meghalni, 3 macskával, és 50 féle növénnyel egy cuki házikóban ami rám omlik :))
      *szép álmok*

      Törlés