2017. február 14., kedd

LiNie one shot (yuri, Blackpink)

LiNie one shot (kérésre)


Banda: BlackPink
Páros: Lisa + Jennie
Műfaj: fluff, yuri(lány+lány)
Korhatár: 12+
(Petrának *-*)
Jó olvasást mindenkinek <3

*Jennie pov.*



Mikor debütáltam a Blackpink nevezetű bandába, nem hittem volna, hogy szerelembe esek. De akkor vannak csodák. Lisával folyton kötekedünk, ami Jisoonak és Rosenak is feltűnt, de eddig csak az utóbbival beszéltem erről. Ő azt mondta nekem, hogy beszéljek erről Lisával, de nem merem. Nagyon jó barátok lettünk, és ha elmondom neki, mit érzek, nagy esély van rá, hogy elrontok mindent, és összeveszünk. Meg egyébként is… Egy bandában vagyunk.
Amióta összeköltöztünk, csak még jobban feszélyez ez a téma, mert egy szobába kerültem Vele, Rose pedig minden nap megkérdezi, hogy elmondtam-e már. Nem, mert gyáva vagyok
- Jennie! – kiabál Lisa a fürdőszobából, mire el is indulok Jisoot egyedül hagyva a konyhába. Benyitok, megpillantva Lisát, aki a tükör előtt áll, szőke, vizes haját fésülve. Egy puha, fehér törölköző takarja félig még vizes testét, ami kíváncsiságot kelt fel bennem.
- Mondd… - szólalok meg, a látványtól még megdöbbenve. Sokszor látom így, sőt, mostanában egyre többször, de minden alkalommal meglep, hogy ennyire gyönyörű.
- Megszárítod a hajamat? – emeli rám tekintetét, mire mosolyogva bólintok.
Egy székre leül, majd kezembe beadja a hajszárítót. Bedugom a közelemben lévő konnektorba, majd bekapcsolva frissen mosott tincsei felé irányítom. Nagyon sűrűn kér meg erre, furcsamód csak engem, de nem bánom. Körülbelül 10-15 perc volt mire rendesen megszáradt. Kifésültem neki, majd gyorsan be is fontam, amiért mindig hisztizik, de nem érdekelt.
- Komolyan? – kel fel, és fogja meg befont haját.
- Aha. – vigyorgok rá, majd várom a leszidást. Arca a morcosságot mellőzve változik át vidámmá, majd rám mosolygok
- Köszönöm. – lép elém, majd ad arcomra egy puszit, és kirohan a fürdőből. Megdermedve állok, és nézek magam elé. Ezt… tényleg megtette?
Kimegyek a fürdőből, át a konyhába, és segítek Jisoonak.
- Mi kellett csinálnod? – kérdezi, miközben összevágja a zöldségeket.
- A haját megszárítottam, és befontam. – mondom elővéve egy tálat a szekrényből.
- Miért mindig téged kér meg? Olyan furcsa ez a lány. Ha nem vagy itthon, akkor is mindig rólad beszél, hogy hol vagy, mikor jössz meg ilyenek. Tisztára mintha szerelm-
- A legjobb barátja. Mit vársz? Ne légy féltékeny. – lép be Rose a konyhába, félbeszakítva a beszélgetés kínosabb részét. Hálás pillantást eresztek meg felé, majd elmosogatok és elvonulok a szobámba, ahol az ágyamon ül Lisa, és épp képeket készít a plüssállataimmal.
- Mit csinálsz? – kérdezem, pedig tisztán látható mit művel.
- Oh, azt hittem, hogy még Jisooval főzöl. – néz rám, majd lábait felhúzza törökülésbe.
- Nem… Megint elkezdte a hülyeségeit… - ülök le mellé, majd én is felhúzom lábaimat.
- Hogy érted? – kérdezi lezárva telefonját.
- Azt mondja, hogy furcsán közel állunk egymáshoz…
- Hm… Érdekes. És mit mondtál erre? – fordul felém kíváncsian, mintha annyira fontos lenne neki, erre a válaszom.
- Semmit. Rose akkor jött be, és magyarázott meg mindent.
- Értem. – mondja halkan. – Itt aludhatok ma? – veregeti meg ágyamat, mire bólintok és felkelek.
- Persze. – indulok el az ágya felé, mire csuklómat megragadva ránt vissza.
- Úgy értettem, hogy veled. – mondja, én pedig meglepődve ülök vissza. – Persze csak ha nem baj… - mosolyodik el lágyan.
 - N-nem dehogy… - jövök zavarba, de nem mutatva ki elfekszem az ágyban.
- Máris alszol? – kérdezi, mire csukott szemmel bólintok. – Jó akkor én is! – fekszik el mellettem, átölelve. Úgy teszek, mint aki már alszik., mert nem szeretnék valami komoly témába csöppenni.
Hirtelen kettő puha ajak nyomódik az enyémekre, és pár másodpercig ott is maradnak, majd eltűnnek. Szemeimet kinyitom addig, míg visszahúzom Lisát, majd lehunyva pilláimat, egy apró csókba hívom, amit viszonoz.

(Remélem tetszett mindenkinek, és azt is, hogy mindenki megkapta a kiválasztottjától Valentin napra amit szeretett volna... ^^)

4 megjegyzés:

  1. Te mindig olyan cuki yurit írsz, hogy kezdem megimádni *-*
    A Blackpinkes lanyok pedig olyan cukik :3
    Koszonom, hogy olvashattam ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm hogy írtál, és örülök hogy tetszik^^
      Próbáltam cukira írni, mert ugye Valentin nap, rózsa, szívlufi, stb akkor írjak már valami cukit ><
      ♥♥♥

      Törlés
    2. Amúgy utálom a valentin napot, de ez nem hat ki a cuki ficikre :3

      Törlés
    3. Én is utálom a Valentin napot, de az olvasókat meglepem, mert akad olyan, aki szereti :D

      Törlés