2017. június 9., péntek

My Dark Life - Epilógus (yaoi)

My Dark Life
Epilógus

Banda: B.A.P
Páros: DaeJae
 Korhatár: +12
 Műfaj: yaoi
 Figyelmeztetés: -



*Youngjae szemszöge*


Mikor hazafelé tartok, egyedül maradok a gondolataimmal, mert Daehyunnak el kellett mennie Hiamchannal a szüleikhez, akik ma szállnak le a gépről. Még mindig nehezen dolgozzák fel, ha ott vagyok, furcsa nekik hogy a fiúk meleg, és nem lesz unokájuk. Mert Daehyunnal örökre tervezzük a dolgokat.
Kinyitom a már megszokott kis kaput, majd beljebb sétálok az udvarra, hogy átszeljem azt, benyitva otthonomba.
- Megjöttem! – kiáltom el magam, hogy mindenki tudjon rólam. – A szobámban leszek! – teszem hozzá, majd ledobom cipőmet, és felmegyek a kis kuckómba, hogy az utolsó fontos dolgomat is megtehessem.
A fürdőszobámban lévő szekrény aljából előveszem a kistáskám. Furcsa érzés újra kezeim közt tartani ezt a holmit, már rég volt, hogy elővettem. Lassan kinyitom, majd az éles, kényelmes tapintású kést, és a kis törölközőmet kiveszem belőle. Az emlékeim belehasítanak elmémbe, így összeszorítom ajkaimat és szemeimet, hogy hang vagy könnycsepp nehogy kitörjön belőlem.
Nincs már szükségem ezekre.
Ezzel felnyitom a kiskukám tetejét, és veszek egy nagy levegőt.
Nincs Junhoe.
Elengedem a tárgyakat, amit halk puffanással érkeznek a szemetesbe.
Nekem csak Daehyun van, ő a barátom, a testvérem, a másik felem, a levegő a tüdőmben, a vér az ereimben, ő a szerelmem, ő az életem, ő a jelzőfényem, fény az én sötét életembe.

(Remélem tetszett nektek, tudom nagyon rövid, de próbáltam rövidre írni, és beleírni mindent amivel lezárhatom ezt:) A következő rész már egy prológus, Daehyun szemszögével. Sziasztok!^^)

2 megjegyzés: